Serviciul de intretinere, reparatii si verificare in vederea functionarii centralelor termice inclusiv instalatiilor aferente din subunitatile SRTFC Bucuresti
Operatorul economic va putea solicita clarificari cu 18 zile inainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor, entitatea contractanta raspunzand in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificare/informatiilor suplimentare cu 11 zile inainte de terme...
Serviciul de intretinere, reparatii si verificare in vederea functionarii centralelor termice inclusiv instalatiilor aferente din subunitatile SRTFC Bucuresti
Operatorul economic va putea solicita clarificari cu 18 zile inainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor, entitatea contractanta raspunzand in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificare/informatiilor suplimentare cu 11 zile inainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor
Necesarul de manopera s-a stabilit conform Instructiei nr. 300 de Întretinere a Liniilor Ferate, art. 4.1, anexa 9, pct. 4 precum si de actul emis de SNTFC CFR Calatori SA – Directia Tehnica nr. 20/26/12/32/2012 alin 2 „din punct de vedere al intretinerii curente, 1 km L.F.I este echivalent cu 0,5 km din linia cirenta, rezultand un necesar de manopera de maxim 696 ore om pe an pentru fiecare km constructiv de L.F.I.” repartizata pe subunitati astfel :
- Depoul Bucuresti Calatori avand 6,742 km constructivi, din care 33 schimbători de cale;
- Remiza Automotoare: 2,935 km constructivi, din care 15 schimbatori de cale;
- Depoul Ploiesti: 8,694 km constructivi, din care 35 schimbători de cale;
- SELC Basarab: 1,450 km constructivi, din care 10 schimbători de cale;
- Revizia de Vagoane Basarab: 1,155 km constructivi;
- Post Revizie de Vagoane Ploiesti Sud: 1,712 km constructivi, din care 6 schimbatori de cale.