Obiectul contractului este achizitia “ Serviciul de întreţinere, revizie tehnică şi revizie generală la ascensorul de material cu insotitor, sarcina nominală de 2t si 11 statii nr.f.52191; c1055 " asa cum este prezentat in caietul de sarcini elaborat pentru aceasta achizitie si atasat la prezentul anunt. Cantitatea si specificaţiile tehnice minimale ale serviciilor ce trebuie prestate, sunt in conformitate cu prevederile ...
Obiectul contractului este achizitia “ Serviciul de întreţinere, revizie tehnică şi revizie generală la ascensorul de material cu insotitor, sarcina nominală de 2t si 11 statii nr.f.52191; c1055 " asa cum este prezentat in caietul de sarcini elaborat pentru aceasta achizitie si atasat la prezentul anunt. Cantitatea si specificaţiile tehnice minimale ale serviciilor ce trebuie prestate, sunt in conformitate cu prevederile caietului de sarcini privind aceasta achizitie.
Termenul de prestare a serviciilor : 24 luni de la predarea ascensorului de către beneficiar, dupa inregistrarea contractului la achizitor si transmiterea contractului pe email prestatorului.
Durata de valabilitate contract : 24 luni de la predarea ascensorului de catre beneficiar, dupa inregistrarea comenzii la achizitor.
Garantie servicii: Ofertantul are obligaţia de a garanta operaţiile de manoperă între două revizii tehnice şi piesele de schimb şi materialele cel puţin 12 luni de la recepţie, cu respectarea indicaţiilor de exploatare prevăzute de producător.
Prestarea serviciului se va face la Societatea Electrocentrale Craiova S.A, cu sediul în Craiova, str.Bariera Vilcii nr.195, judeţul Dolj.
Caietul de sarcini elaborat pentru aceasta achizitie va face parte integranta din comanda si este atasat la prezentul anunt.
Date-factura: SOCIETATEA ELECTROCENTRALE CRAIOVA SA, cu sediul in localitatea Craiova, str.Bariera Vilcii, nr.195, judetul Dolj, RO46943133, J16/2750/30.09.2022, cont RO51BTRLRONCRT0661271601 deschis la Banca Transilvania – Craiova. Factura se va depune la SOCIETATEA ELECTROCENTRALE CRAIOVA SA.