Feedback
I.D.: 39036886

Serviciul de elaborare documentaţie tehnico-economice aferentă obiectivului „Realizare lucrări, modernizare şi dotare în vederea obţinerii autorizaţiei de funcţionare pentru Colegiul Comercial Carol I, Str. Decebal nr. 15, Municipiul Constanţa” (ISU, expertize tehnice, DALI, DTAC, PT, avize, altele

Data publicarii
11.10.19 Exista 235.752 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
79933000-3
Termenul limita pentru depunere:
18.10.19
Pretul estimativ:
79.000,00 RON - 79.000,00 RON
Documente participare:
  1. documentatie.pdf
Locul realizarii:
Constanţa
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Serviciul constă în elaborarea documentaţiei tehnico-economică aferentă obiectivului de investiţii “Realizare lucrări, modernizare şi dotare în vederea obţinerii autorizaţiei de funcţionare pentru Colegiul Comercial Carol I, Str. Decebal, nr. 15, Municipiul Constanţa” – etapa DALI ( Documentaţie de avizare a lucrărilor de intervenţii) şi Expertize tehnice pentru cerinţele: “Securitate la incendiu” şi “rezistenţă mecanică ş...
Serviciul constă în elaborarea documentaţiei tehnico-economică aferentă obiectivului de investiţii “Realizare lucrări, modernizare şi dotare în vederea obţinerii autorizaţiei de funcţionare pentru Colegiul Comercial Carol I, Str. Decebal, nr. 15, Municipiul Constanţa” – etapa DALI ( Documentaţie de avizare a lucrărilor de intervenţii) şi Expertize tehnice pentru cerinţele: “Securitate la incendiu” şi “rezistenţă mecanică şi stabilitate”, inclusiv studii şi documentaţii pentru obţinerea avizelor solicitate prin Certificatul de Urbanism. Propunerea tehnică va fi elaborată în conformitate cu cerinţele prevăzute în caietul de sarcini nr. 138559/18.07.2019 atasat. Propunerea financiară va cuprinde costul total al serviciului, exclusiv taxa pe valoarea adăugată, care va fi evidenţiată distinct. Preţul este ferm pe toată perioada derulării contractului. Propunerea financiara va fi însoţită de o anexa ataşată prezentului anunţ, în care va fi defalcat preţul fără TVA pe fiecare activitate în parte. Prestatorul va trebui sa dovedească o formă de înregistrare în condiţiile legii din ţara de rezidenţă, din care să reiasă că este legal constituit, că nu se află în niciuna din situaţiile de anulare a constituirii precum si faptul că are capacitatea profesională de a realiza activităţile care fac obiectul contractului de achiziţie publică, prin prezentarea certificatului constatator (copie lizibilă ce poartă menţiunea conform cu originalul) emis de Registrul Naţional al Registrului Comerţului sau, pentru persoanele juridice străine, documente echivalente, emise in conformitate cu legislaţia aplicabilă în ţara de rezidenţă, prin care se dovedeşte forma de înregistrare ca persoană fizică/juridică(copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul).
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Achiziţia serviciului privind construirea şi reglarea modelului PTV VISSIM şi realizarea simulărilor pentru scenariile aferente studiului de caz din cadrul proiectului "Multi-modal Optimisation of Road-space in Europe" – MORE. 29.09.20
Serviciul de consultanţă în domeniul evaluării 25.10.19
Serviciul de asistenţă tehnică, actualizare şi mentenanţă lunară pentru "Aplicaţie informatică pentru gestionarea documentelor operate de către Serviciul Autorizare Operatori Economici 25.02.20
Serviciul de telefonie fixă şi transmisie date prin fax necesar Primăriei municipiului Constanţa 01.04.20
Achiziţia de urne de vot pentru secţiile de votare 06.05.20
Achiziţia serviciului de dirigenţie de şantier pentru obiectivul de investiţii "Consolidare structură de rezistenţă, supraînălţare şi modernizare clădire sală de tenis de masă în cadrul Liceului Nicolae Rotaru din Constanţa" 09.06.20
Serviciul de dirigenţie de şantier pentru obiectivul de investiţii "Consolidare structură de rezistenţă, supraînălţare şi modernizare clădire sală de tenis de masă în cadrul Liceului Nicolae Rotaru din Constanţa" 14.05.20
Serviciul de tipografiere necesar Primăriei municipiului Constanţa 17.03.20
Achiziţia de hrană uscată pentru câinii din Adăpostul pentru câini fără stăpân din Municipiul Constanţa 10.08.20
Serviciul de mentenanţă şi suport tehnic pentru aplicaţie soft gestionare locuri de veci – CIMTAX 21.08.19