Obiectul Contractului constă în achiziţia serviciului de proiectare şi asistenţă tehnică din partea proiectantului pe perioada de execuţie a lucrărilor, pentru realizarea investiei din cadrul proiectului "Reabilitarea, modernizarea şi dotarea Creşei Precista" Cod SMIS 128041
Proiectantul va elabora următoarele: proiect tehnic de execuţie, a detaliilor de executie, a documentaţiilor necesare pentru obtinerea acordurilor, a...
Obiectul Contractului constă în achiziţia serviciului de proiectare şi asistenţă tehnică din partea proiectantului pe perioada de execuţie a lucrărilor, pentru realizarea investiei din cadrul proiectului "Reabilitarea, modernizarea şi dotarea Creşei Precista" Cod SMIS 128041
Proiectantul va elabora următoarele: proiect tehnic de execuţie, a detaliilor de executie, a documentaţiilor necesare pentru obtinerea acordurilor, avizelor si autorizatiilor faza PT, a documentaţiei tehnice pentru obţinerea autorizaţiei de construire (DTAC) şi a documentaţiei pentru organizarea execuţiei (DTOE) precum si asistenţa tehnica din partrea proiectantului pe durata executiei lucrarilor, inclusiv obtinerea notificarilor si licentelor necesare, (daca este cazul: intocmirea documentatiei tehnice si verificarea de specialitate in vederea obtinerii autorizatiei de securitate la incendiu) si asistenţa tehnica pe perioada de garantie a lucrarilor.
Daca este cazul, prestatorul va actualiza DALI şi/sau devizul general.
Durata de valabilitate a contractului va începe odată cu semnarea contractului de către părţi şi se va încheia odată cu admiterea recepţiei finale de către Autoritatea Contractantă.
Orice prelungire a duratei contractului de prestări servicii de proiectare şi asistenţă tehnică din partea proiectantului se va face cu acordul părţilor şi nu va genera costuri suplimentare în contract.
Durata de prestare a serviciului de proiectare va fi de maxim de 45 de zile de la emiterea de către AC a ordinului de începere a activităţilor contractului (OI).
Durata de prestare a serviciului de asistenţă tehnică din partea Proiectantului, pe perioada de execuţie a lucrărilor începe din momentul emiterii Ordinului de începere a execuţiei lucrărilor, ce îi va fi comunicat Proiectantului, şi se va încheia odată cu admiterea recepţiei finale de către Autoritatea Contractantă.
Prestatorul serviciului de proiectare şi asistenţă tehnică din partea proiectantului are obligaţia ca pe durata valabilităţii contractului de finanţare aferent proiectului- 5 ani de la finalizarea duratei de implementare, să fie la dispoziţia oricăror instituţii/ organisme aflate în misiuni de verificare si control care se vor desfasura în cadrul Proiectului (Organismul Intermediar– ADR Nord-Est, MDRAP, Autoritatea de Audit, Curtea de Conturi, etc.) şi care poate solicita prezenţa acestuia.
Termenul pentru eventualele solicitari de clarificarieste de 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. Autoritatea contractanta va raspune clar si complet tuturor solicitarilor in a 3-a zi inainte de data limita de depunere a ofertelor