Obiectivul general - Realizarea Managementului de proiect în vederea implementării cu succes a proiectului "Implementare sistem de management inteligent al traficului în municipiul Piatra Neamţ", COD SMIS 126608
Strategia privind realizarea managementului de proiect constă în: îndeplinirea cerinţelor privind monitorizarea procedurilor de realizare a managementului de proiect de către firma prestatoare a serviciului.
Obiect...
Obiectivul general - Realizarea Managementului de proiect în vederea implementării cu succes a proiectului "Implementare sistem de management inteligent al traficului în municipiul Piatra Neamţ", COD SMIS 126608
Strategia privind realizarea managementului de proiect constă în: îndeplinirea cerinţelor privind monitorizarea procedurilor de realizare a managementului de proiect de către firma prestatoare a serviciului.
Obiectivul specific – Consultanţă pentru managementul proiectului oferită Autorităţii Contractante, Municipiul Piatra Neamţ.
Activităţile care fac obiectul contractului : A. Asistenţă pentru Beneficiar pe perioada de pregătire a licitaţiilor, evaluarea ofertelor şi derularea contractelor B.Consultanţă în îndeplinirea activităţilor şi indicatorilor proiectului C. Asistenţă pentru realizarea cererilor de rambursare/ prefinaţare/ de plată, rapoarte de progres D.Consultanţă tehnică E.Consultanţă financiară pentru realizarea unui management financiar eficient F.Întocmirea documentelor necesare Monitorizării proiectului de către Organismul Intermediar G.Întocmirea documentelor necesare acordării prefinanţării de OI, Municipiului Piatra Neamţ H.Întocmirea documentelor necesare acordării Rambursării de OI, Municipiului Piatra Neamţ I.Alte documente
Activitatile sunt detaliate în caietul de sarcini . Se vor respecta prevederile caietului de sarcini.
Durata de valabilitate a contractului va începe odată cu semnarea contractului de către părţi şi se va încheia odată cu finalizarea implementării Proiectului de către Autoritatea Contractantă, respectiv data de 30 iunie 2022.
Orice prelungire a duratei contractului de finanţare conduce la prelungirea duratei contractului de prestări servicii de consultanţă în managementul de proiect, prin act adiţional la contract şi nu va genera costuri suplimentare în sarcina autorităţii contractante.
Durata de prestare a serviciului de consultanţă în managementul de proiect, începe din momentul emiterii Ordinului de începere a activitatilor contractului, ce va fi comunicat şi Consultantului şi se va încheia la data de 30.06.2022, cu posibilitatea prelungirii acesteia.
Prestatorul serviciului de consultanţă în managementul de proiect are obligatia ca pe durata valabilităţii contractului de finanţare aferent proiectului (5 ani de la finalizarea duratei de implementare), să fie la dispoziţia oricăror instituţii/ organisme aflate în misiuni de verificare şi control care se vor desfăşura în cadrul Proiectului (Organismul Intermediar – ADR Nord-Est, MDRAP, Autoritatea de Audit, Curtea de Conturi, etc.) şi care poate solicita prezenţa acestuia. În acest sens, Prestatorul serviciului va fi notificat în termen de o zi de la primirea comunicării, de către Municipiul Piatra Neamţ.
Orice modificare survenită în cadrul Contractului de Finanţare nr. 5053/28.01.2020 privind prelungirea duratei de implementare a proiectului va atrage dupa sine prelungirea duratei contractului care face obiectul prezentei proceduri, fără a se genera costuri suplimentare în cadrul acestui contract, de partea autorităţii contractante.