Activităţile care fac obiectul contractului :A. Asistenţă pentru Beneficiar pe perioada de pregătire a licitaţiilor, evaluarea ofertelor şi derularea contractelorB. Consultanţă în îndeplinirea activităţilor, rezultatelor şi indicatorilor proiectuluiC. Asistenţă pentru realizarea cererilor de rambursare/ prefinaţare/ de plată, rapoarte de progresD. Consultanţă tehnicăE. Consultanţă financiară pentru realizarea unui manageme...
Activităţile care fac obiectul contractului :A. Asistenţă pentru Beneficiar pe perioada de pregătire a licitaţiilor, evaluarea ofertelor şi derularea contractelorB. Consultanţă în îndeplinirea activităţilor, rezultatelor şi indicatorilor proiectuluiC. Asistenţă pentru realizarea cererilor de rambursare/ prefinaţare/ de plată, rapoarte de progresD. Consultanţă tehnicăE. Consultanţă financiară pentru realizarea unui management financiar eficientF. Întocmirea documentelor necesare Monitorizării proiectului de către Organismul IntermediarG. Întocmirea documentelor necesare acordării prefinanţării de OI, Municipiului Piatra NeamţH. Întocmirea documentelor necesare acordării Rambursării de către OI, Municipiului Piatra NeamţI.Întocmirea altor documente solicitate .Activitatile sunt detaliate în caietul de sarcini . Se vor respecta prevederile caietului de sarcini.
Durata de valabilitate a contractului va începe odată cu semnarea contractului de către părţi şi se va încheia odată cu finalizarea implementării Proiectului de către Autoritatea Contractantă, respectiv data de 30 septembrie 2022.Orice prelungire a duratei contractului de finanţare conduce la prelungirea duratei contractului de prestări servicii de consultanţă în managementul de proiect, prin act adiţional la contract şi nu va genera costuri suplimentare în sarcina autorităţii contractante.
Durata de prestare a serviciului de consultanţă în managementul de proiect, începe din momentul emiterii Ordinului de începere a activitatilor contractului, ce va fi comunicat şi Consultantului şi se va încheia la data de 30.09.2022, cu posibilitatea prelungirii acesteia.
Prestatorul serviciului de consultanţă în managementul de proiect are obligatia ca pe durata valabilităţii contractului de finanţare aferent proiectului (5 ani de la finalizarea duratei de implementare), să fie la dispoziţia oricăror instituţii/ organisme aflate în misiuni de verificare şi control care se vor desfăşura în cadrul Proiectului (Organismul Intermediar – ADR Nord-Est, MDRAP, Autoritatea de Audit, Curtea de Conturi, etc.) şi care poate solicita prezenţa acestuia.
Orice modificare survenită în cadrul Contractului de Finanţare nr 4721/29.08.2019 privind prelungirea duratei de implementare a proiectului va atrage dupa sine prelungirea duratei contractului care face obiectul prezentului Caiet de sarcini, fără a se genera costuri suplimentare în cadrul acestui contract, de partea autorităţii contractante.
Termenul pentru eventuale solicitări de clarificări este de 5 zile înainte de data limită de depunere a ofertelor. Autoritatea Contractantă va răspunde în mod clar şi complet tuturor solicitărilor de clarificări în a 3-a zi înainte de data limită stabilită pentru depunerea ofertelor .
Se vor respecta cerintele caietului de sarcini si documentatiei de atribuire .