Feedback
I.D.: 39240694

Serviciul de consultanţă în domeniul evaluării

Data publicarii
21.10.19 Exista 170.493 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
79419000-4
Termenul limita pentru depunere:
25.10.19
Pretul estimativ:
42.050,00 RON - 42.050,00 RON
Documente participare:
  1. caiet de sarcini.pdf
Locul realizarii:
Constanţa
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Obiectul contractului consta in prestarea serviciului de consultanta in domeniul evaluarii, dupa cum urmează: a. Întocmire de obiecţiuni la rapoarte de actualizare cu indici de inflaţie sume primite cu titlu de despăgubiri b. Formularea de obiecţiuni la rapoarte de expertiză având ca obiect stabilirea valorii de circulaţie a imobilelor, evaluare imobiliara aferenta unei perioade determinate (actiuni in constatare, Legea nr....
Obiectul contractului consta in prestarea serviciului de consultanta in domeniul evaluarii, dupa cum urmează: a. Întocmire de obiecţiuni la rapoarte de actualizare cu indici de inflaţie sume primite cu titlu de despăgubiri b. Formularea de obiecţiuni la rapoarte de expertiză având ca obiect stabilirea valorii de circulaţie a imobilelor, evaluare imobiliara aferenta unei perioade determinate (actiuni in constatare, Legea nr. 10/2001, Legea nr. 165/2013, etc.) c. Elaborare lucrări ce apar în mod incidental în activitatea Primăriei, lucrări ce necesită cunoştinţe de specialitate in domeniul evaluarii imobiliare. Propunerea tehnică va fi elaborată în conformitate cu cerinţele prevăzute în caietul de sarcini nr. 192147/07.10.2019 atasat. Propunerea financiară va cuprinde costul total al serviciului, exclusiv taxa pe valoarea adăugată, care va fi evidenţiată distinct. Preţul este ferm pe toată perioada derulării contractului. Propunerea financiara va fi elaborată conform tabelului din caietul de sarcini Cap 7.1. Prestatorul va trebui sa dovedească o formă de înregistrare în condiţiile legii din ţara de rezidenţă, din care să reiasă că este legal constituit, că nu se află în niciuna din situaţiile de anulare a constituirii precum si faptul că are capacitatea profesională de a realiza activităţile care fac obiectul contractului de achiziţie publică, prin prezentarea certificatului constatator (copie lizibilă ce poartă menţiunea conform cu originalul) emis de Registrul Naţional al Registrului Comerţului sau, pentru persoanele juridice străine, documente echivalente, emise in conformitate cu legislaţia aplicabilă în ţara de rezidenţă, prin care se dovedeşte forma de înregistrare ca persoană fizică/juridică(copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul).
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Serviciul de elaborare documentaţie tehnico-economice aferentă obiectivului „Realizare lucrări, modernizare şi dotare în vederea obţinerii autorizaţiei de funcţionare pentru Colegiul Comercial Carol I, Str. Decebal nr. 15, Municipiul Constanţa” (ISU, expertize tehnice, DALI, DTAC, PT, avize, altele 18.10.19
Achiziţia serviciului privind construirea şi reglarea modelului PTV VISSIM şi realizarea simulărilor pentru scenariile aferente studiului de caz din cadrul proiectului "Multi-modal Optimisation of Road-space in Europe" – MORE. 29.09.20
Serviciul de mentenanţă şi suport tehnic pentru aplicaţie soft gestionare locuri de veci – CIMTAX 21.08.19
Achiziţia serviciului de dirigenţie de şantier pentru obiectivul de investiţii "Consolidare structură de rezistenţă, supraînălţare şi modernizare clădire sală de tenis de masă în cadrul Liceului Nicolae Rotaru din Constanţa" 09.06.20
Serviciul de dirigenţie de şantier pentru obiectivul de investiţii "Consolidare structură de rezistenţă, supraînălţare şi modernizare clădire sală de tenis de masă în cadrul Liceului Nicolae Rotaru din Constanţa" 14.05.20
Achiziţia de hrană uscată pentru câinii din Adăpostul pentru câini fără stăpân din Municipiul Constanţa 10.08.20
Achiziţia serviciului privind construirea şi reglarea modelului PTV VISSIM şi realizarea simulărilor pentru scenariile aferente studiului de caz din cadrul proiectului "Multi-modal Optimisation of Road-space in Europe" – MORE. 22.10.20
Serviciul de asistenţă tehnică, actualizare şi mentenanţă lunară pentru "Aplicaţie informatică pentru gestionarea documentelor operate de către Serviciul Autorizare Operatori Economici 25.02.20
Serviciul de telefonie fixă şi transmisie date prin fax necesar Primăriei municipiului Constanţa 01.04.20
Achiziţia de urne de vot pentru secţiile de votare 06.05.20