Prestatorul se obligă să presteze catre achizitor Serviciul de audit financiar in cadrul proiectului “Modernizare şi reabilitare drum judetean DJ 104L Dacia - Viscri - Bunesti, km 0+000-15+065” - Cod SMIS: 126386”, co-finantat prin Programul Operaţional Regional 2014-2020, Axa prioritară 6: “Imbunătăţirea infrastructurii rutiere de importanţă regionala”/ Prioritatea de investitii 6.1, “Stimularea mobilităţii regionale prin ...
Prestatorul se obligă să presteze catre achizitor Serviciul de audit financiar in cadrul proiectului “Modernizare şi reabilitare drum judetean DJ 104L Dacia - Viscri - Bunesti, km 0+000-15+065” - Cod SMIS: 126386”, co-finantat prin Programul Operaţional Regional 2014-2020, Axa prioritară 6: “Imbunătăţirea infrastructurii rutiere de importanţă regionala”/ Prioritatea de investitii 6.1, “Stimularea mobilităţii regionale prin conectarea nodurilor secundare şi terţiare la infrastructura TEN-T, inclusiv a odurilor multimodale”, in baza Contractului de finantareScopul serviciului de audit este de a examina si evalua modul de implementare a proiectului, auditorul financiar exprimandu-si astfel opinia asupra realitatii, legalitatii si conformitatii cheltuielilor efectuate de Autoritatea Contractanta pe perioada implementarii proiectului: “Modernizare şi reabilitare drum judetean DJ 104L Dacia - Viscri - Bunesti, km 0+000-15+065”, in urmatorul sens:
o Realitatea cheltuielilor: sa verifice daca cheltuielile prevazute in cererile de rambursare au fost platite;
o Regularitatea cheltuielilor: sa verifice daca cheltuielile prevazute in cererile de rambursare sunt corecte si au fost solicitate cu respectarea procedurilor;
o Eligibilitatea cheltuielilor: sa verifice daca cheltuielile prevazute in cererile de rambursare au fost efectuate in conformitate cu prevederile contractului de finantare, legislatiei nationale si comunitare in vigoare si sunt insotite de documente justificative.
• Numărul rapoartelor de audit financiar : 2 rapoarte de audit financiar intermediare şi un raport de audit financiar final. Primul raport de audit va cuprinde toate cheltuielile proiectulu, de la început şi până la momentul efectuării primului raport de audit.
• Suma eligibilă pentru un raport de audit financiar este in limita maxima eligibilă de 4.201,68 lei, fara TVA;
• Rapoartele de audit se vor preda în 3 exemplare originale, cu toate semnăturile şi ştampilele necesare aplicate, precum şi în format electronic, editabil word;
• Prestarea serviciilor de audit financiar pentru fiecare raport solicitat se va realiza în termen de maxim 15 (cincisprezece) zile de la data prezentării documentaţiei de către UAT Judeţul Braşov;
• Raportul de audit financiar intermediar se va elabora, de fiecare data premergator depunerii spre decontare a cererii de rambursare/plata si va fi depus impreuna cu aceasta la Autoritatea de Management/Organismul Intermediar – POR;
• Prestatorul se obligă să constituie garanţia de bună execuţie a contractului în termen de max. 5 zile lucrătoare de la data semnării contractului de achiziţie publică. Garanţia de bună execuţie a contractului se constituie în conditiile prevăzute de art. 39 - 40 din H.G. nr. 395/2016 si va fi în cuantum de 10% din valoarea contractului fără T.V.A. Se va complete Formularul 8 - Acord explicit, neechivoc si irevocabil de insusire a modelului de contract aferent achizitiei directe si de constituire a garantiei de buna executie.