Feedback
I.D.: 42672478

Serviciul de asistenţă tehnică, actualizare şi mentenanţă lunară pentru "Aplicaţie informatică pentru gestionarea documentelor operate de către Serviciul Autorizare Operatori Economici

Data publicarii
20.02.20 Exista 170.150 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
72267000-4
Termenul limita pentru depunere:
25.02.20
Pretul estimativ:
24.000,00 RON - 24.000,00 RON
Documente participare:
  1. caiet de sarcini gestionare documente operate de ag ec.pdf
Locul realizarii:
Constanţa
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Beneficiarul doreşte să achiziţioneze servicii de asigurare a mentenanţei şi suportul tehnic pentru aplicaţia informatică pentru gestionarea documentelor operate de Serviciul Autorizare Operatori Economici, sub forma de abonament lunar, pentru o perioada de 12 luni calendaristice de la data semnării contractului de către ambele părţi, conform caietului de sarcini ataşat. Prestatorul va trebui sa dovedească o formă de înre...
Beneficiarul doreşte să achiziţioneze servicii de asigurare a mentenanţei şi suportul tehnic pentru aplicaţia informatică pentru gestionarea documentelor operate de Serviciul Autorizare Operatori Economici, sub forma de abonament lunar, pentru o perioada de 12 luni calendaristice de la data semnării contractului de către ambele părţi, conform caietului de sarcini ataşat. Prestatorul va trebui sa dovedească o formă de înregistrare în condiţiile legii din ţara de rezidenţă, din care să reiasă că este legal constituit, că nu se află în niciuna din situaţiile de anulare a constituirii precum si faptul că are capacitatea profesională de a realiza activităţile care fac obiectul contractului de achiziţie publică, prin prezentarea certificatului constatator (copie lizibilă ce poartă menţiunea conform cu originalul) emis de Registrul Naţional al Registrului Comerţului sau, pentru persoanele juridice străine, documente echivalente, emise in conformitate cu legislaţia aplicabilă în ţara de rezidenţă, prin care se dovedeşte forma de înregistrare ca persoană fizică/juridică(copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul). Oferta va fi întocmită în conformitate cu cerinţele mai sus menţionate, astfel încât informaţiile din oferta depusă să permită identificarea cu uşurinţă a corespondenţei cu toate cerinţele şi specificaţiile din caietul de sarcini ataşat prezentului anunţ.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Serviciul de telefonie fixă şi transmisie date prin fax necesar Primăriei municipiului Constanţa 01.04.20
Serviciul de dirigenţie de şantier pentru obiectivul de investiţii "Consolidare structură de rezistenţă, supraînălţare şi modernizare clădire sală de tenis de masă în cadrul Liceului Nicolae Rotaru din Constanţa" 14.05.20
Serviciul de tipografiere necesar Primăriei municipiului Constanţa 17.03.20
Serviciul de elaborare documentaţie tehnico-economice aferentă obiectivului „Realizare lucrări, modernizare şi dotare în vederea obţinerii autorizaţiei de funcţionare pentru Colegiul Comercial Carol I, Str. Decebal nr. 15, Municipiul Constanţa” (ISU, expertize tehnice, DALI, DTAC, PT, avize, altele 18.10.19
Serviciul de consultanţă în domeniul evaluării 25.10.19
Achiziţia serviciului privind construirea şi reglarea modelului PTV VISSIM şi realizarea simulărilor pentru scenariile aferente studiului de caz din cadrul proiectului "Multi-modal Optimisation of Road-space in Europe" – MORE. 29.09.20
Achiziţia serviciului de dirigenţie de şantier pentru obiectivul de investiţii "Consolidare structură de rezistenţă, supraînălţare şi modernizare clădire sală de tenis de masă în cadrul Liceului Nicolae Rotaru din Constanţa" 09.06.20
Achiziţia de urne de vot pentru secţiile de votare 06.05.20
Serviciul de mentenanţă şi suport tehnic pentru aplicaţie soft gestionare locuri de veci – CIMTAX 21.08.19
Achiziţia de hrană uscată pentru câinii din Adăpostul pentru câini fără stăpân din Municipiul Constanţa 10.08.20