Feedback
I.D.: 71683399

Serviciul de întreţinere a echipamentelor de telecomunicaţii

Data publicarii
26.07.22 Exista 106.367 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
50330000-7
Pretul estimativ:
3.500,00 RON - 3.500,00 RON
 
 
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Serviciile de întreţinere a echipamentului de telecomunicaţii includ următoarele obligaţii ale prestatorului:- Prestarea serviciilor de revizie şi întreţinere ale echipamentelor de telecomunicaţii existente la sediul Consiliului Judeţean Vâlcea, inclusiv a centralei telefonice PANASONIC KH- TDA şi toate circuitele telefonice de interior până la nivel de priză telefonică şi aparat telefonic; -Testarea lunară a aparatelor te...
Serviciile de întreţinere a echipamentului de telecomunicaţii includ următoarele obligaţii ale prestatorului:- Prestarea serviciilor de revizie şi întreţinere ale echipamentelor de telecomunicaţii existente la sediul Consiliului Judeţean Vâlcea, inclusiv a centralei telefonice PANASONIC KH- TDA şi toate circuitele telefonice de interior până la nivel de priză telefonică şi aparat telefonic; -Testarea lunară a aparatelor telefonice şi a faxurilor existente în cadrul instituţiei, precum şi a liniilor telefonice de exterior şi interior; -Verificarea şi repararea oricăror defecţiuni apărute de la centrala telefonică până la aparatul telefonic – defecţiuni la centrala telefonică, repartitor, doză în perete, cablu, priză, aparat telefonic, etc; -Mutarea numerelor de interior între încăperile din instituţie din centrala telefonică precum şi alocarea altora noi în funcţie de solicitare; -Asigurarea resurselor umane, materiale instalaţiile, echipamentele şi orice alte asemenea necesare funcţionării fără întrerupere a centralei telefonice, implicit a terminalelor de telefonie fixă; -Asigurarea promptă a specialiştiilor, în maxim 4 ore de la sesizarea achizitorului comunicată în orice formă, prin serviciul de dispecerat al prestatorului; -Să raspundă, în caz de necesitate, la sesizările formulate pentru asigurarea dispeceratului în afara orelor de program, inclusiv în zilele de sâmbătă, duminică şi sărbătoriile legale; -Desemnarea unei persoane de contact cu telefon mobil.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu