Prestatorul trebuie sa asigure sortarea coresponden?ei sosite la adresa AFM. Prestatorul trebuie sa îndeplineasca în vederea sortarii coresponden?ei urmatoarele sarcini: ? va recep?iona coresponden?a de la un reprezentant al AFM; ? va deschide plicurile fara sa deterioreze documentul din interior (nu se vor deschide plicurile care vor fi transmise în aten?ia unui salariat al AFM); ? va sorta documentele din interiorul plicu...
Prestatorul trebuie sa asigure sortarea coresponden?ei sosite la adresa AFM. Prestatorul trebuie sa îndeplineasca în vederea sortarii coresponden?ei urmatoarele sarcini: ? va recep?iona coresponden?a de la un reprezentant al AFM; ? va deschide plicurile fara sa deterioreze documentul din interior (nu se vor deschide plicurile care vor fi transmise în aten?ia unui salariat al AFM); ? va sorta documentele din interiorul plicurilor în func?ie de con?inutul acestora astfel: • Coresponden?a primita de la instan?ele judecatore?ti, instan?ele arbitrare ?i organele de urmarire penala se va sorta astfel: j) Cita?ii, cereri de chemare în judecata, întâmpinari, chemari în garan?ie, recursuri ?i hotarâri judecatore?ti, întemeiate pe dispozi?iile OUG nr. 50/2008; k) Cita?ii, cereri de chemare în judecata, întâmpinari, chemari în garan?ie, recursuri ?i hotarâri judecatore?ti, întemeiate pe dispozi?iile nr.9/2012; l) Cita?ii, cereri de chemare în judecata, întâmpinari, chemari în garan?ie, recursuri ?i hotarâri judecatore?ti, întemeiate pe dispozi?iile nr.9/2013; m) Cita?ii, cereri de chemare în judecata, întâmpinari, recursuri ?i hotarâri judecatore?ti ce au ca obiect contesta?ii împotriva actelor de executare silita efectuate de AFM, inclusiv suspendarea executarii silite; n) Cita?ii, cereri de chemare în judecata, întâmpinari, recursuri, ?i hotarâri judecatore?ti ce au ca obiect anularea/suspendarea actelor administrative fiscale emise de AFM. o) Cita?ii, cereri de chemare în judecata, întâmpinari, recursuri ?i hotarâri judecatore?ti ce au ca obiect anularea altor acte emise de AFM, preten?ii bane?ti, rezilieri contracte, litigii de munca, obliga?ia de a face; p) Cita?ii, acte procedurale ?i hotarâri judecatore?ti ce au ca obiect plângerile penale; q) Cita?ii, acte procedurale ?i hotarâri judecatore?ti ce au ca obiect plângeri penale; r) Cita?ii, acte procedurale ?i hotarâri judecatore?ti ce au ca obiect Legea nr. 85/2006 privind procedura insolven?ei; • Coresponden?a (în afara celei primite de la instan?ele judecatore?ti, instan?ele arbitrare ?i organele de urmarire penala) va fi sortata astfel: a) Cereri certificate ; b )Declara?ii lunare;c) Raspunsuri bancare; d)Solicitari fi?a contribuabil;e) Cereri restituire; f)Diverse adrese referitoare la proiectele finan?ate de AFM; g)Solicitari catre Conducerea institu?iei; h)Facturi;i) Diverse; ? va preda la finalul zilei documentele sortate catre reprezentantul AFM; ? la finalul fiecarei luni se va întocmi un proces verbal de recep?ie în care vor fi trecute cantita?ile de documente sortate. Procesul verbal va fi semnat atât de catre prestator cât ?i de comisia de receptie desemnata de AFM. ? Cantitate estimata de plicuri care trebuie desfacute ?i sortate: 2000 plicuri /zi.