Recepţia autovehiculului/autovehiculelor, în service, de către prestator, se va realiza prin eliberarea de către prestator a unui Proces Verbal de predare - primire (recepţie) în vederea efectuării diagnosticării, încheiat între reprezentantul prestatorului şi cel al beneficiarului care va conţine minim următoarele informaţii:
datele de identificare ale operatorului economic (denumire, adresă, etc);
data efectuarii Pro...
Recepţia autovehiculului/autovehiculelor, în service, de către prestator, se va realiza prin eliberarea de către prestator a unui Proces Verbal de predare - primire (recepţie) în vederea efectuării diagnosticării, încheiat între reprezentantul prestatorului şi cel al beneficiarului care va conţine minim următoarele informaţii:
datele de identificare ale operatorului economic (denumire, adresă, etc);
data efectuarii Procesului Verbal de predare - primire (recepţie);
numărul de înmatriculare/înregistrare, marca, tip, model, km la bord, serie şasiu al autovehiculului pentru care se întocmeşte Proces Verbal de predare - primire (recepţie);
anvelope, dimensiunea şi seriile acestora;
baterii de acumulatori tip, data fabricaţiei;
cantitatea de carburant din rezervor estimate cu ajutorul indicatorului de bord;
scule şi accesorii;
semnătura şi ştampila prestatorului şi a beneficiarului
La cererea beneficiarului reprezentantul acestuia va fi admis în zona în care se efectuează diagnosticarea autovehiculului .
Prestatorul va răspunde de integritatea autovehiculelor preluate, pe toată perioada efectuării diagnosticării, până la predarea către reprezentantul beneficiarului, la ieşirea din service.
Pe timpul cât autovehiculele se află în service, responsabilitatea pentru luarea măsurilor de securitate a muncii, prevenirea şi stingerea incendiilor şi protecţia mediului revine în sarcina prestatorului care este direct răspunzător în cazul producerii unor prejudicii.