Feedback
I.D.: 69281588

Serviciu de reparare pentru autovehiculul Dacia Duster cu nr de inregistrare MAI 45818 şi nr. de identificare UU1HSDCVG58855511– inlocuire placute frana.

Data publicarii
20.05.22 Exista 79.912 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
50112000-3
Termenul limita pentru depunere:
24.05.22
Pretul estimativ:
500,00 RON - 500,00 RON
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Serviciu de reparare pentru autovehiculul Dacia Duster din dotarea IGI cu nr. de identificare UU1HSDCVG58855511, numar de inregistrare MAI 4518 – inlocuire placute frana. Prestarea serviciilor se va realiza pe raza municipiului Radauti. Valoarea estimata include atat pretul pt piese cat si manopera. Recepţia autovehiculului/autovehiculelor, în service, de către prestator, se va realiza prin eliberarea de către prestator ...
Serviciu de reparare pentru autovehiculul Dacia Duster din dotarea IGI cu nr. de identificare UU1HSDCVG58855511, numar de inregistrare MAI 4518 – inlocuire placute frana. Prestarea serviciilor se va realiza pe raza municipiului Radauti. Valoarea estimata include atat pretul pt piese cat si manopera. Recepţia autovehiculului/autovehiculelor, în service, de către prestator, se va realiza prin eliberarea de către prestator a unui Proces Verbal de predare - primire (recepţie) în vederea repararii autovehicului, încheiat între reprezentantul prestatorului şi cel al beneficiarului care va conţine minim următoarele informaţii:  datele de identificare ale operatorului economic (denumire, adresă, etc);  data efectuarii Procesului Verbal de predare - primire (recepţie);  numărul de înmatriculare/înregistrare, marca, tip, model, km la bord, serie şasiu al autovehiculului pentru care se întocmeşte Proces Verbal de predare - primire (recepţie);  anvelope, dimensiunea şi seriile acestora;  baterii de acumulatori tip, data fabricaţiei;  cantitatea de carburant din rezervor estimate cu ajutorul indicatorului de bord;  scule şi accesorii;  semnătura şi ştampila prestatorului şi a beneficiarului La cererea beneficiarului reprezentantul acestuia va fi admis în zona în care se efectuează repararea autovehiculului . Prestatorul va răspunde de integritatea autovehiculelor preluate, pe toată perioada efectuării inspecţiei tehnice periodice, până la predarea către reprezentantul beneficiarului, la ieşirea din service. Pe timpul cât autovehiculele se află în service, responsabilitatea pentru luarea măsurilor de securitate a muncii, prevenirea şi stingerea incendiilor şi protecţia mediului revine în sarcina prestatorului care este direct răspunzător în cazul producerii unor prejudicii. În urma realizării reparatiei, prestatorul va întocmii Factura, care va cuprinde la “Descriere produse si/sau servicii" aceeasi denumire pentru serviciul prestat cu denumirea din anunt.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu