Serviciu de reparaţie centrală telefonică Meridian 1 Option 61CRELUARE; conform caiet sarcini nr. 2095/31.01.2024 si anexele acestuia.
Termen prestare : 30 zile calendaristice de la inregistrarea contractului/comenzii la autoritatea contractanta si semnarea acestuia de ambele parti.
Termen garantie: - minimum 12 (douăsprezece) luni calendaristice de la data semnării procesului verbal al recepţiei serviciului.
Locat...
Serviciu de reparaţie centrală telefonică Meridian 1 Option 61CRELUARE; conform caiet sarcini nr. 2095/31.01.2024 si anexele acestuia.
Termen prestare : 30 zile calendaristice de la inregistrarea contractului/comenzii la autoritatea contractanta si semnarea acestuia de ambele parti.
Termen garantie: - minimum 12 (douăsprezece) luni calendaristice de la data semnării procesului verbal al recepţiei serviciului.
Locatie prestare serviciu : SE Isalnita, localitatea Isalnita , str. Mihai Viteazu , nr. 101, jud Dolj; cod postal 207340.
Termen valabilitate oferta : 45 zile
Cerinţe privind prezentarea propunerii tehnice
Propunerea tehnică va fi întocmită în limba română, urmărind structura de conţinut şi cerinţele din prezentul caiet de sarcini si va conţine informaţii privind operaţiile de manoperă ce se vor efectua, termenul de prestare şi informaţii privind garanţia acordată.
Cerinţele şi specificaţiile tehnice din prezentul caiet de sarcini au caracter minimal obligatoriu.
În acest sens, orice propunere tehnica prezentată, care se abate de la prevederile caietului de sarcini, va fi luată în considerare, dar numai în măsura în care propunerea tehnică presupune asigurarea unui nivel calitativ superior cerinţelor minimale din caietul de sarcini ceea ce trebuie demonstrat de ofertant cu documente suport.
Ofertantul are obligaţia completării si transmiterii "FORMULAR PROPUNERE TEHNICA"
Ofertantul va face dovada (conform Nota Cerinte Minime de calificare ):
- ca au personal calificat, şcolarizat cu certificare Nortel/Avaya pentru tipul de echipamente existent la sediul beneficiarului sau contract de parteneriat cu un reprezentant Nortel/Avaya cu statut ’’partener silver/gold’’ pentru soluţii de voce pentru tipul de echipamente ce fac obiectul caietului de sarcini.
- că dispun de dotări tehnice şi personal calificat pentru prestarea serviciului
- Documente care să ateste că sistemul de management al calităţii al ofertantului este certificat de către un organism de certificare acreditat în ţară sau în străinătate, în conformitate cu standardul de calitate SR EN ISO 9001: 2015, sau echivalent
Toate documentele vor fi traduse in limba romana si vor fi certificate de ofertant prin semnare.
Cerinţe privind prezentarea propunerii financiare
Ofertantul va elabora propunerea financiară, astfel încât aceasta să furnizeze toate informaţiile solicitate, preţul unitar exprimat în lei/u.m. fără TVA (cu două zecimale), preţul total, totalul general exprimat în lei fără TVA). - Anexei nr. 1 la caietul de sarcini – Lista de cantităţi, fără valori financiare.
Cheltuielile pentru transport, deplasări etc. vor fi cuprinse în preţul propunerii financiare.