Feedback
I.D.: 68224256

Serviciu de organizare evenimente schimb de experienţă într-o ţară membru UE", în cadrul proiectului "i.R.E.M - Instituţii Responsabile, Eficienţă Managerială", Cod My SMIS 135244, Cod SIPOCA 817

Data publicarii
18.04.22 Exista 45.323 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
79952000-2
Pretul estimativ:
224.621,85 RON - 224.621,85 RON
 
 
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Prestatorul va asigura servicii de organizare evenimente schimburi de experienţă în două state membre UE pentru un număr de 25 persoane. Se vor realiza 2 schimburi de experienţă a câte 5 zile (4 nopţi) fiecare. Schimbul de experienţă având drept obiectiv/scop digitalizarea( utilizarea soluţiilor informatice IT)- 12 participanţi şi schimbul de experienţă având drept obiectiv/scop planificarea strategică- 13 participanţi. ...
Prestatorul va asigura servicii de organizare evenimente schimburi de experienţă în două state membre UE pentru un număr de 25 persoane. Se vor realiza 2 schimburi de experienţă a câte 5 zile (4 nopţi) fiecare. Schimbul de experienţă având drept obiectiv/scop digitalizarea( utilizarea soluţiilor informatice IT)- 12 participanţi şi schimbul de experienţă având drept obiectiv/scop planificarea strategică- 13 participanţi. La cele 2 schimburi de experienţă sunt necesare a se asigura servicii pentru transportul persoanelor, cheltuieli cu taxe şi asigurări de călătorie şi asigurări medicale aferente deplasării, pentru interpretariat şi servicii de cazare. Prin prestarea serviciului de organizare evenimente schimb de experienţă în două state membre UE (se vor asigura bilete de avion, transport intern şi internaţional, cazare traducere/ interpretariat). Pachetul va include următoarele cheltuieli -toate preturile detaliate includ TVA: -150 euro*25 persoane*4 nopţi*5,5 euro=82.500 lei - cheltuieli pentru cazare ; 1000 euro/bilet dus întors*25 persoane*5,5 euro= 137.500 lei- cheltuieli pentru bilete de avion; 100 euro*25 persoane*5,5 euro= 13.750 lei- Cheltuieli pentru Asigurări medicale; 100 euro*25 persoane*5,5 euro=13.750 lei- cheltuieli pentru transportul intern şi internaţional, 19.800 lei- cheltuieli pentru traducere/ interpretariat.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Serviciu de organizare evenimente schimb de experienţă într-o ţară membru UE", în cadrul proiectului "i.R.E.M - Instituţii Responsabile, Eficienţă Managerială", Cod My SMIS 135244, Cod SIPOCA 817 13.12.21
Serviciu de organizare evenimente schimb de experienţă într-o ţară membru UE", în cadrul proiectului "i.R.E.M - Instituţii Responsabile, Eficienţă Managerială", Cod My SMIS 135244, Cod SIPOCA 817 13.12.21
Serviciu de organizare evenimente schimb de experienţă într-o ţară membru UE", în cadrul proiectului "i.R.E.M - Instituţii Responsabile, Eficienţă Managerială", Cod My SMIS 135244, Cod SIPOCA 817 03.03.22
Achiziţionarea serviciilor de organizare schimb de bune practici  
Definitivarea aspectelor tehnice şi financiare pentru demararea procedurii de achiziţie a serviciului de interpretariat în cadrul proiectului "Partnerships for Overcoming the Disasters for a safe region" ("Parteneriate pentru prevenirea dezastrelor pentru o regiune sigură"), acronim POD. 19.06.20
Achizitie servicii de cazare si masa în localitatea Suceava pentru un grup format din 6 persoane pentru participarea la Campionatul National de lupte greco-romane pentru perioada 12-15.10.2017 06.10.17
Achiziţionarea serviciilor de organizare schimb de bune practici pentru proiectul Sisteme şi Standarde Comune – procese optimizate în cadrul Primăriei Municipiului Giurgiu, cod SIPOCA/MySMIS 126/111029. 26.03.19
servicii de traducere si interpretariat proiect SoBy  
Servicii organizare intalnire de lucru  
Servicii cazare si masa Cupa Romanie BOX 2019