Feedback
I.D.: 50874549

Serviciu de intretinere pentru sistemul de etichetare si inventariere informatii geospatiale

Data publicarii
23.10.20 Exista 754.106 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
50312310-1
Termenul limita pentru depunere:
29.10.20
Pretul estimativ:
11.700,00 RON - 11.700,00 RON
Documente participare:
  1. Caiet sarcini cerinte tehnice nr.A-6626 din 18.09.2020.PDF
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
1.3. Descrierea sistemului Nr. crt. Denumire Cantitate (U.M) Componenta hardware a sistemului 1. Terminal mobil de scanare coduri de bare 1 2. Imprimantă de etichete industrială cu cutter 1 3. Echipamente de reţea Acces point 2 4. Echipamente de reţea Switch 1 5. Server pentru stocarea bazei de date 1 6. Staţie de lucru tip PC 2 Componenta software a sistemului Nr. crt. Denumire Versiune Cantitate 7. Aplicaţie so...
1.3. Descrierea sistemului Nr. crt. Denumire Cantitate (U.M) Componenta hardware a sistemului 1. Terminal mobil de scanare coduri de bare 1 2. Imprimantă de etichete industrială cu cutter 1 3. Echipamente de reţea Acces point 2 4. Echipamente de reţea Switch 1 5. Server pentru stocarea bazei de date 1 6. Staţie de lucru tip PC 2 Componenta software a sistemului Nr. crt. Denumire Versiune Cantitate 7. Aplicaţie software de gestiune pentru PC 64bit 2 8. Aplicaţie software gestiune pentru terminale mobile 64bit 1 9. Aplicaţie software pentru tipărire etichete 64bit 1 Serviciu de intretinere pentru sistemul de etichetare si inventariere informatii geospatiale. Achizitia va respecta cerintele din Caietul de sarcini nr. A-6626 din 18.09.2020. Serviciul trebuie să se presteze începând cu data de 04.12.2020 si se va derula pana la data de maxim 17.12. 2020, data cand se va finaliza prin receptia servicului de catre AC Serviciul trebuie să se presteze pentru sistemul de etichetare şi inventariere informaţii geospaţiale aflat la sediul beneficiarului. Garanţia serviciului prestat trebuie să fie de minim 12 luni de la data recepţiei serviciului. Serviciul de mentenanţă trebuie să includă o verificare anuală obligatorie a sistemului. Perioada de efectuare a reparaţiilor, nu trebuie să depăşească 21 de zile calendaristice de la semnalarea defecţiunii. Suportul tehnic trebuie să includă cel puţin o intervenţie pe lună la sediul beneficiarului. Recepţia iniţială se efectuează de către beneficiar după efectuarea verificării anuale obligatorii, care trebuie să cuprindă: - efectuarea, de către prestator, a upgrade-urilor software la ultima versiune disponibilă; - configurarea, de către prestator, aplicaţiilor upgrade-ate conform cu specificul beneficiarului; - punerea în funcţiune, de către prestator, a sistemului; - verificarea, de către prestator, în prezenţa beneficiarului, a funcţionalităţilor sistemului. Documentul prin care se concretizează recepţia serviciului furnizat este "Procesul verbal de recepţie iniţială". Ofertantul va prezenta OBLIGATORIU PRIN INCARCAREA IN SICAP LA DATA CAND ACESTA ISI PREZINTA OFERTA URMATOARELE DOCUMENTE SCANATE: 1-COPIE DUPĂ CERTIFICAT INMATRICULARE 2.- COPIE DUPA CERTIFICAT CONSTATATOR- emis din anul 2020. 3.- COPIE DUPA CODUL NCAGE SAU SA FACA DOVADA CA INITIAT DEMERSURILE PENTRU OBTINEREA ACESTUI COD NCAGE. PENTRU OBTINEREA ACESTUI COD NCAGE SE POATE ACCESA LINKUL http://bnc.defense.ro 4- CAIETUL DE SARCINI INSUSIT DE CATRE PRESTATOR. ACESTE DOCUMENTE SE INCARCA ÎN SICAP ODATA CU POSTAREA OFERTEI DE CATRE PRESTATOR IN SICAP.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
ECHIPAMENT FIREWALL CISCO PENTRU RETEAUA GEOMIL - 2 BUCATI 06.11.20
Acord cadru pe trei ani pentru auditare a situatiilor financiare anuale individuale si consolidate IFRS ale CNCF CFR SA 31.03.21
De achiziţie a unor servicii de extindere suport tehnic la sistemul backup pe benzi magnetice şi echipamentele de stocare VNX 5100 şi VNX 5300.  
"SERVICII DE DEZVOLTARE SOFTWARE PENTRU STATISTICI (dezvoltare statistici georeferenţiate – aplicaţie WebGIS)" - Proiect POCA "CONRENA" - cod SIPOCA 598 / cod MySMIS 127577, Beneficiar / Lider: INS  
Achiziţia de complete fixe de control EES (Entry / Exit System) în scopul gestionării datelor biometrice (înregistrare, verificare şi actualizare în sistemul de intrare/ieşire EES) 18.02.20
Achiziţia de complete fixe de control EES (Entry / Exit System) în scopul gestionării datelor biometrice (înregistrare, verificare şi actualizare în sistemul de intrare/ieşire EES) 18.02.20
Servicii în vederea retro-digitizării arhivei instituţionale a Sectorului 6 al Municipiului Bucureşti, parte integrantă a proiectului "SMART 6 - Planificare Strategică pentru Transformare Digitală şi Energie Verde", Cod SMIS: 155741 02.05.23
Contracte de furnizare Echipamente IT, licente şi software pentru 10 loturi  
Valoarea contractului de servicii de elaborare a unui Caiet de sarcini pentru aplicatie IT 20.12.19
"Determinarea valorii estimate a sistemului de control acces – hardware şi software, servicii asociate de instalare şi instruire personal, în vederea modernizării sistemului actual - porţi acces şi respectiv emitere/control bilete pentru obiectivul Arena Naţională" 22.06.19