Feedback
I.D.: 106490633

Serviciu de implementare software pentru o solutie de tip Platforma de modelare/automatizare a proceselor de business si de management al documentelor

Data publicarii
05.12.24
Coduri CPV
72212900
Termenul limita pentru depunere:
16.12.24 11:00
 
 
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Prezenta procedura de achiziție vizează implementarea unei platforme digitale care va avea ca prim caz de utilizare implementarea procesului de racordare la rețea (engl. „New Connection”). Această platformă are ca (prim) scop automatizarea și simplificarea procesului de racordare la rețea pentru clienți (n.r. consumatori, prosumatori și producători), oferind un sistem clar, trasabil și “fără hartie”. Soluț...
Prezenta procedura de achiziție vizează implementarea unei platforme digitale care va avea ca prim caz de utilizare implementarea procesului de racordare la rețea (engl. „New Connection”). Această platformă are ca (prim) scop automatizarea și simplificarea procesului de racordare la rețea pentru clienți (n.r. consumatori, prosumatori și producători), oferind un sistem clar, trasabil și “fără hartie”. Soluția propusă va urmări să reducă la minimum interacțiunile fizice în Centrul de Relații cu Clienții și să faciliteze raportarea detaliată către Autoritatea Naţională de Reglementare în Domeniul Energiei.Platforma va acoperi procese esențiale, precum autorizarea și autentificarea utilizatorilor, managementul documentelor, generarea de formulare și fluxuri personalizate, integrarea plăților electronice și schimbul bidirecțional de date cu alte sisteme (ex. SAP). De asemenea, aceasta va include funcționalități de notificare automată, gestionare a utilizatorilor și administrare a sarcinilor.Soluția are ca scop principal îmbunătățirea eficienței operaționale, reducerea documentelor fizice și simplificarea proceselor pentru toate părțile implicate. Soluția va fi concepută astfel încât să fie scalabilă și flexibilă, permițând extinderea și integrarea altor procese critice sau funcționalități de business din cadrul companiei.Achiziţia, se va derula în conformitate cu prevederile Caietului de Sarcini, respectiv:Obiectul procedurii de achizitie:1) Serviciul de implementare software pentru o solutie de tip Platforma de modelare/automatizare a proceselor de business si de management al documentelor precum si integrarea solutiei cu sistemele Beneficiarului.2) Serviciul de garantie minim obligatoriu de 24 luni dupa GoLive (dupa cele 12 luni de implementare).Durata serviciului de garantie se poate extinde pana la 60 de luni, functie de oferta acestei garantii in conformitate cu prevederile caietului de sarcini.3) Serviciul de dezvoltari suplimentare si rezolvarea cererilor de modificare a platformei la cererea Beneficiarului dupa Etapa de Elaborare Design de Detaliu, pana la finalizarea contractului.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Serviciu de implementare software pentru o solutie de tip Platforma de modelare/automatizare a proceselor de business si de management al documentelor 12.12.24
Serviciu de implementare software pentru o solutie de tip Platforma de modelare/automatizare a proceselor de business si de management al documentelor 12.12.24
Serviciu de implementare software pentru o solutie de tip Platforma de modelare/automatizare a proceselor de business si de management al documentelor 12.12.24
Actualizare sistem informatic integrat de atribuire si gestionare a parcarilor de resedinta  
ACHIZTIE SERVICII DE ELABORARE Strategia nationala anticoruptie  
Servicii si echipamente pentru configurarea si implementarea unui sistem informatic / unei platforme integrate de digitalizare a proceselor de administrare a informatiei si documentelor si simplificarea relatiei cu cetatenii, cu componenta de tip back-office, front-office, precum si integrarea datelor din punct de vedere informatic cu aplicatiile existente 21.08.23
Actualizare sistem informatic integrat de atribuire si gestionare a parcarilor de resedinta 18.11.24
Servicii de mentenanţă hard şi soft - 1 an aferente sistemului informatic integrat implementat în cadrul proiectului „Implementarea unui sistem integrat de e-administraţie la nivelul CJ Dolj şi a unor UAT-uri din judeţul Dolj” – SMIS 48401, începând cu data de 18.12.2018 25.10.18
SERVICII DE ASISTENTA SI MENTENANTA APLICATIA eMOL SI eREGISTRATURĂ  
Servicii abonament legislativ online 27.04.22