Feedback
I.D.: 43515661

Serviciu de întreţinere şi revizie ascensor hidraulic şi serviciu de operator RSVTI la MUZEUL NAŢIONAL DE ISTORIE A TRANSILVANIEI din Cluj-Napoca, str. C. Daicoviciu nr.2, tel. 0264595677, secretariat@mnit.ro COD CPV: 50750000-7 Servicii de intreţinere a ascensoarelor (Rev.2)

Data publicarii
05.03.20 Exista 355.412 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
50750000-7
Termenul limita pentru depunere:
11.03.20
 
 
Documente participare:
  1. caiet de sarcini.pdf
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Muzeul Naţional de Istorie a Transilvaniei din Cluj-Napoca doreşte să achizitioneze următoarele servicii: I. serviciu de întreţinere şi revizie ascensor transportat persoane (abonament lunar) pt. perioada aprilie -decembrie 2020 inclusiv efectuarea reviziei generale obligatorii II. serviciu de operator responsabil cu supravegherea şi verificarea tehnică a instalaţiilor –RSVTI: sub forma unui abonament lunar pt. perioada...
Muzeul Naţional de Istorie a Transilvaniei din Cluj-Napoca doreşte să achizitioneze următoarele servicii: I. serviciu de întreţinere şi revizie ascensor transportat persoane (abonament lunar) pt. perioada aprilie -decembrie 2020 inclusiv efectuarea reviziei generale obligatorii II. serviciu de operator responsabil cu supravegherea şi verificarea tehnică a instalaţiilor –RSVTI: sub forma unui abonament lunar pt. perioada aprilie-decembrie 2020 Menţionăm că la sediul instituţiei din str. C. Daicoviciu nr.2 funcţionează un ascensor hidraulic (nr. înregistrare2200/627LM/2007), având următorii parametri: -mod de acţionare: hidraulic -mod de actionare uşi: automat -nr. de persoane: 6 - sarcina(Kg): 450 -viteza(m/s):0,6 I. Intreţinerea şi revizia ascensorului transportat persoane (abonament lunar) presupune următorele operaţiuni: In temeiul Prescripţiei tehnice PT R2-2010, pt. ascensoarele hidraulice de persoane, întreţinerea şi revizia se efectuează periodic. Cerinţele sunt condiţiile minime obligatorii referitoare la întreţinerea, revizia şi repararea maşinilor de ridicat. Intreţinerea, revizia şi repararea maşinilor de ridicat se face cu repectarea prevederilor prescripţiei tehnice PT R2-2010 şi a celorlalte acte normative aplicabile: a) curăţenie în sala maşinii, b) curăţarea maşinii (motor, troliu, dispozitive) c) curăţarea cabinei şi a puţului; d) verificarea nivelului uleiului si sistemului de ungere, completare cu ulei; e) ungerea glisierelor când este cazul; f) verificarea uzurii cablurilor de tracţiune şi dispozitivelor de fixare a cablurilor; g) verificarea limitatorului de viteză şi a sistemelor de împănare; h) verificarea îmbinărilor şi strângerea şuruburilor dacă este cazul; i) verificarea componentelor de siguranţă; j) verificarea instalaţiei electrice de forţă şi comandă, de iluminare şi de semnalizare; k) verificarea fixării tampoanelor şi a opritoarelor; l) verificarea instalaţiei hidraulice şi centralinei acolo unde este cazul; m) verificarea legăturilor de pământare a instalaţiilor şi utilajelor; n) verificarea circuitelor de siguranţă, contactelor; o) verificarea uşilor de acces la puţul ascensorului; p) verificarea dispozitivului de închidere şi deschidere a uşilor la cabină şi paliere; q) verificarea la oprire în staţii şi reglarea la staţii dacă este cazul; II. Asigurarea serviciului de operator responsabil cu supravegherea şi verificarea tehnică a instalaţiilor –RSVTI: sub forma unui abonament lunar. Prestatorul va efectua supravegherea şi verificarea tehnică a instalaţiilor în conformitate cu prescipţiile tehnice iar prin RSVTI desemnat va avea următoarele obligaţii: - să identifice şi să înregistreze instalaţiile/echipamentul din domeniul ISCIR şi să transmită datele acestora de identificare la CNCIR de care aparţine; - să urmărească efectuarea lucrărilor de întreţinere si reparaţii pe care le are în evidenţă, cu respectarea prescripţiilor tehnice de către persoana juridică autorizată CNCIR; - să verifice lucrările de înlocuire a pieselor executate la ascensor; - să verifice executarea reviziilor la ascensor de către echipa de întreţinere - să verifice menţionarea în registrul de supraveghere lucrările executate - să verifice dispozitivele de siguranţă ale ascensorului - să consemneze neregulile în registrul de supraveghere - să urmărească realizarea în termen a dispoziţiilor date prin procese verbale de verificare tehnică - să verifice în mod regulat registrul de evidenţă a funcţionării echipamentelor/instalaţiilor şi să ia măsurile pentru remedierea imediată a defectelor semnalate; III. Responsabilităţile Prestatorului: 1. Prestatorul are obligaţia de a presta serviciile prevăzute în contract cu profesionalism şi promptitudinea cuvenite angajamentului asumat şi în conformitate cu prescripţiile tehnice PT R2-2010; 2. Prestatorul este pe deplin responsabil pentru prestarea serviciilor, de siguranţa tuturor operaţiunilor şi de metodele de prestare utilizate cât şi de calificarea personalului folosit pe toată durata contractului 3. Prestatorul are obligaţiile: - să execute lucrările de întreţinere şi revizii curente o dată pe lună; - să execute depanări la solicitarea Beneficiarului; - să asigure preluarea şi rezolvarea deranjamentelor zilnic între orele 07.00-22.00 si la telefon mobil intervenţii pus la dispoziţia beneficiarului; - să asigure înlocuirea sau recondiţionarea pieselor necesare bunei funcţionări a ascensoarelor în baza unui raport de intervenţie acceptat de către beneficiar iar cheltuielile necesare pt. achiziţia pieselor necesare reparaţiilor se va face pe cheltuiala beneficiarului; - să aducă la cunoştinţa beneficiarului pe toată perioada derulării contractului lucrările ce trebuie executate pentru asigurarea funcţionării în condiţii de securitate - pt. lucrările de reparare , prestatorul va ţine evidenţa la zi într-un registru, sau în format electronic; - să oprească ascensorul în următoarele cazuri:ascensorul nu mai prezintă siguranţă în exploatare, la apariţia pe timpul exploatării a unor deficienţe care pot avea ca urmare avarii sau accidente; - să respecte normele de protecţia muncii +PSI la ascensoare cât şi cele specifice beneficiarului - intervenţia la depanarea deranjamentelor se va face în maximum 3 ore de la anunţarea acestora de către beneficiar 4. Prestatorul are obligaţia de a efectua o revizie generală conform prescripţiilor tehnice în vigoare, în baza unui deviz de lucrări acceptat de către beneficiar Documente de calificare obligatorii pt. prestator: 1. Ofertantul va prezenta certificatul constatator emis de Registrul Comerţului (copie lizibilă ce poartă menţiunea conform cu originalul) 2. Ofertantul va prezenta autorizaţii ISCIR pt.: reparare, intreţinere şi revizie şi autorizaţie ISCIR pt. RSVTI 3. Ofertantul va trebui să facă dovada experienţei similare cu obiectul contractului: va trebui să prezinte o listă cu contractele similare pe ultimii 3 ani.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Obiectiv – estimarea valorii în vederea implementării cerinţelor cuprinse în Raport de evaluare risc la securitate fizică nr. 1117/01.10.2019 înregistrat la OCPI Cluj sub nr. 5510/16.06.2020 24.11.20
Obiectiv – estimarea valorii în vederea implementării cerinţelor cuprinse în Raport de evaluare risc la securitate fizică nr. 1117/01.10.2019 înregistrat la OCPI Cluj sub nr. 5510/16.06.2020 19.07.21
Estimarea valorii pentru implementarea cerinţelor cuprinse în Raport de evaluare risc la securitate fizică nr. 1117/01.10.2019 înregistrat la OCPI Cluj sub nr. 5510/16.06.2020 cod CPV 79711000-1 20.05.22
Estimarea valorii în vederea implementării cerinţelor cuprinse în Raport de evaluare risc la securitate fizică nr. 1117/01.10.2019 înregistrat la OCPI Cluj sub nr. 5510/16.06.2020 15.10.20
Estimarea valorii în vederea implementării cerinţelor cuprinse în Raport de evaluare risc la securitate fizică nr. 1117/01.10.2019 înregistrat la OCPI Cluj sub nr. 5510/16.06.2020 cod CPV 79711000-1 24.08.20
Atrbuirea contractului de servicii de întreţinere şi reparaţii a echipamentului medical din cabinetele medicale şcolare si universitare, precum si a aparatelor de fizioterapie din Unitatile de asistenta Sociala, aflate in subordinea Directiei de Asistenţă Socială si Medicală 02.06.22
Imbunatatire conditii tehnice a.e.e consumatori Rizanesti oras Valenii de Munte jud Prahova  
EXECUŢIE LUCRĂRI DE INSTALAŢII ELECTRICE ŞI DE ILUMINAT ZMEA  
SERVICII DE PAZĂ SI PROTECŢIE PENTRU SEDIUL MUZEULUI NAŢIONAL DE ISTORIE A TRANSILVANIEI CLUJ-NAPOCA  
Servicii de RSVTI 12.03.18