SServiciu de formare profesionala – Perfectionare Liftier, macaragiu, stivuitorist , in vederea obtinerii autorizatiilor ISCIR, cod CPV 80530000-8, Loturile 1-4: Lotul 1 –Lotul 1 – specializare liftier, Lotul 2-calificare macaragiu grupa A, Lotul 3 – calificare macaragiu grupa E, Lotul 4-calificare stivuitorist, Cod CPV 80530000-8, conform caiet de sarcini nr.453/06.04.2021 si anexa 1.Valoarea estimata a achizitiei este: ...
SServiciu de formare profesionala – Perfectionare Liftier, macaragiu, stivuitorist , in vederea obtinerii autorizatiilor ISCIR, cod CPV 80530000-8, Loturile 1-4: Lotul 1 –Lotul 1 – specializare liftier, Lotul 2-calificare macaragiu grupa A, Lotul 3 – calificare macaragiu grupa E, Lotul 4-calificare stivuitorist, Cod CPV 80530000-8, conform caiet de sarcini nr.453/06.04.2021 si anexa 1.Valoarea estimata a achizitiei este: 32300 lei fara TVA astfel:
LOT 1 - SPECIALIZARE LIFTIER
TOTAL LOT 1: 1500 LEI
LOT 2 - CALIFICARE MACARAGIU GRUPA A
TOTAL LOT 2: 6000 LEI
LOT 3 - CALIFICARE MACARAGIU GRUPA E
TOTAL LOT 3: 18000 LEI
LOT 4 - CALIFICARE Stivuitorist
TOTAL LOT 4: 6800 LEI
Oferta va cuprinde :
a) - Propunerea Tehnică se va elabora astfel încât, aceasta să respecte în totalitate cerinţele prevăzute în caietul de sarcini nr.109/25.01.2021 si anexa.
- Prestatorul va face dovada :
- ca este furnizor de formare profesionala avand conform Clasificarii Activitatiilor din Economia Nationala (CAEN – 8559)
- ca este avizat pentru organizarea programului de formare profesionala, COD 242401/242402, conform Clasificarii Ocupatiilor din Romania(COR);
- ca fiecare formator este atestat si a derulat minim un program de formare profesionala in domeniu
- ca fiecare formator are specializarea"formator", sau "formator de formatori;
- curriculum vitae pentru fiecare formator;
- obiective program de formare profesionala;
- metode si instrumente ce vor fi utilizate pentru desfasurarea programului de formare profesionala;
- document prin care isi angajeaza raspunderea ca asigura participantilor suport de curs, obiecte de papetarie si birotica
- model document de absolvire in conformitate cu HG 522/2003 pentru aprobarea Normelor metodologice a OUG 129/2000
Prestatorul va prezenta :
b) - propunerea financiară se va elabora, astfel încât aceasta să furnizeze toate informaţiile solicitate cu privire la tarif / participant , precum şi alte condiţii financiare şi comerciale legate de obiectul achiziţiei.
Ofertantul trebuie sa indeplineasca cerintele din Caietul de sarcini 109/25.01.2021 si anexa.
Prestarea serviciului se va desfasura conform capitolului IV.1 din caietul de sarcini nr.453/06.04.2021 si anexa 1.
Prestarea serviciului de formare profesionala incepe in termen de 3 (trei) zile de la emiterea adresei privind inceperea prestatiei, in locurile prevazute in Anexa 1 la caietul de sarcini.
Termenul de finalizare este de 7 luni de la inregistrarea comenzii, pe fiecare lot in parte.
Durata comenzilor: 8 luni de la inregistrarea comenzilor pe fiecare lot in