Feedback
I.D.: 67370325

serviciu de curatare chimică a instalatiei termice

Data publicarii
23.03.22 Exista 988.403 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
42997200-3
Termenul limita pentru depunere:
05.04.22
Pretul estimativ:
26.890,76 RON - 26.890,76 RON
Documente participare:
  1. Caiet sarcini curatare chimica.pdf
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Serviciul include următoarele activităţii obligatorii pentru contract: Pentru elaborarea unei oferte corespunzătoare, este necesar ca ofertantul să viziteze amplasamentul, să analizeze operaţiunile ce urmează a fi executate. Menţionăm că este obligatoriu ca ofertantul să cuprindă în oferta sa toate materialele, transportul, manipularea şi manopera pe care le consideră necesare pentru execuţia şi finalizarea curăţării chim...
Serviciul include următoarele activităţii obligatorii pentru contract: Pentru elaborarea unei oferte corespunzătoare, este necesar ca ofertantul să viziteze amplasamentul, să analizeze operaţiunile ce urmează a fi executate. Menţionăm că este obligatoriu ca ofertantul să cuprindă în oferta sa toate materialele, transportul, manipularea şi manopera pe care le consideră necesare pentru execuţia şi finalizarea curăţării chimice sub presiune a instalaţiei termice. Indiferent de numărul de radiatoare, în costul lor intră şi curăţarea coloanelor termice. Pentru curăţarea chimică a instalaţiei se vor utiliza produse chimice NON-TOXIC biodegradabile, în conformitate cu cerinţele de mediu, compatibile cu toate tipurile de metale utilizate într-un sistem de încălzire şi care asigură o curăţare eficientă. În cadrul curăţării chimice a instalaţiei termice se vor îndepărta depunerile de calcar, calciu şi minerale, magnetitul, nămolul de rugină şi alţi contaminanţi ai echipamentelor de încălzire. Se vor utiliza numai materiale certificate, de calitate superioară, iar la furnizare trebuie să fie însoţite de documente de calitate (certificate performanţă/conformitate, certificate de garanţie, avize). Tehnologiile de lucru vor respecta standardele şi normativele în vigoare. Toate operaţiunile descrise mai sus, se vor efectua cu respectarea strictă a standardelor şi normelor tehnice în vigoare, a reglementărilor obligatorii referitoare la securitatea muncii, prevenirea şi stingerea incendiilor şi a reglementărilor referitoare la protectia mediului. Garanţie: 24 luni de la finalizarea prestării serviciului. Executantul va asigura forţa de muncă, toate transporturile şi manipulările de materiale. Termen de execuţie: 10 zile.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Consultarea de piata are ca obiect obtinerea unei valori estimate pentru achizitia de "Servicii de consultanţă şi de informare juridică în procesul de fuziune dintre Telekom Romania Communications S.A. (actuala Orange Romania Communications S.A.) şi Orange Romania S.A." 25.07.22
Consultarea de piata are ca obiect obtinerea unei valori estimate pentru achizitia de "Servicii de consultanţă şi de informare juridică în procesul de fuziune dintre Telekom Romania Communications S.A. (actuala Orange Romania Communications S.A.) şi Orange Romania S.A." 05.08.22
Comandă scrisă având ca obiect achiziţia de servicii de reparatii la grupul electrogen amplasat la site Cumpana - Constanta. 23.04.21
Servicii de dezinfectie, dezinsectie si deratizare a spatiilor din cele doua sedii administrative ale institutiei 10.04.17
Comandă scrisă având ca obiect achiziţia de servicii de reparatii la ascensoarele aflate la sediul DRM. 12.09.22
Valoarea contractului de servicii de consultanţă pentru evaluarea impactului Strategiei naţionale în domeniul proprietăţii industriale 20.12.19
Comandă scrisă având ca obiect achiziţia de servicii de reparatii la chiller-ul aflat la sediul DRM. 24.11.22
Comandă scrisă având ca obiect lucrări de interventii-reparatii la sediul OJ Ialomita. 25.06.21
Modernizarea Depozitului de materii prime şi materiale – Zona etaj  
Diagnoza organizaţională a ANCOM, analiza proceselor şi a fluxurilor aferente structurii organizatorice, precum şi evaluarea modului de alocare a resurselor umane în vederea optimizării şi eficientizării activităţii la nivelul autorităţii 08.11.24