Feedback
I.D.: 18356190

Serviciu de consultanta in domeniul achizitiilor pentru desfasurarea procedurii de atribuire a contractului de achizitie publica: Actiuni directe de conservare in cadrul proiectului LIFE13 NAT/HU/000081

Data publicarii
15.03.17 Exista 99.126 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
79418000-7
Termenul limita pentru depunere:
17.03.17
 
 
Locul realizarii:
Satu Mare
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Serviciul de consultanta in domeniul achizitiilor publice este prevazut in cadrul proiectului LIFE 13NAT/HU/000081(ROLLER LIFE+) si este necesar in vederea desfasurarii procedurii de atribuire a contractului de achizitie publica: Actiuni directe de conservare in cadrul proiectului LIFE13 NAT/HU/000081 - un contract de achizitie mixt (servicii si produse) care se va finaliza la sfarsitul anului 2019. Contractul de servicii d...
Serviciul de consultanta in domeniul achizitiilor publice este prevazut in cadrul proiectului LIFE 13NAT/HU/000081(ROLLER LIFE+) si este necesar in vederea desfasurarii procedurii de atribuire a contractului de achizitie publica: Actiuni directe de conservare in cadrul proiectului LIFE13 NAT/HU/000081 - un contract de achizitie mixt (servicii si produse) care se va finaliza la sfarsitul anului 2019. Contractul de servicii de consultanta se refera doar la contractul de achizitie publica mixt (servicii si produse) aferent obiectivului: Actiuni directe de conservare in cadrul proiectului LIFE13 NAT/HU/000081 si va avea ca obiect: -indrumare si asistenta in utilizarea Sistemului Electronic de Achizitii Publice (SEAP) pentru parcurgerea tututor pasilor in procedura de achizitie prin licitatie deschisa online (transmitere ANAP documente in vederea aprobarii inceperii procedurii pe SEAP, documente necesare in SEAP pentru inceperea procedurii - anunt de participare, documentatia de atribuire, respectiv a evaluarii ofertelor aferent contractului de achizitie publica, procesele verbale intermediare si finale); - intocmirea documentatiei de atribuire – fisa de date a achizitiei, caietul de sarcini, completare DUAE, formulare si contractul de achizitie publica, documentele suport; -redactarea documentelor utile pe parcursul procedurii de atribuire (procese verbale, solicitari si raspunsuri la clarificari, comunicari, raportul procedurii, rapoarte de specialitate) pana la semnarea contractului de achizitie publica, precum si sprijin in intocmirea contractului de achizitie publica; consultanta in cazul unor contestatii la CNSC/CA.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu