Feedback
I.D.: 97105158

Serviciu de asigurare obligatorie de raspundere civila auto pentru vehiculele din parcul ISU Bucovina al jud. Suceava

Data publicarii
13.05.24 Exista 51.680 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
66516100-1
Pretul estimativ:
466.428,00 RON - 466.428,00 RON
 
 
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Achiziţionarea de servicii de "asigurări obligatorii de răspundere civilă pentru pagubele produse terţilor prin accidente de autovehicule" denumite "asigurări RCA", pentru vehiculele aflate în proprietatea sau folosinţa Inspectoratul pentru Situaţii de Urgenţă "BUCOVINA" al judeţului Suceava, înregistrate în sistem propriu şi/sau înmatriculate, conform anexei. Autoritatea contractantă îşi propune încheierea unui acord - cad...
Achiziţionarea de servicii de "asigurări obligatorii de răspundere civilă pentru pagubele produse terţilor prin accidente de autovehicule" denumite "asigurări RCA", pentru vehiculele aflate în proprietatea sau folosinţa Inspectoratul pentru Situaţii de Urgenţă "BUCOVINA" al judeţului Suceava, înregistrate în sistem propriu şi/sau înmatriculate, conform anexei. Autoritatea contractantă îşi propune încheierea unui acord - cadru conform Legii 98/2016, privind achiziţiile publice, pe o perioadă de 12 luni. Valoarea estimată fără TVA (lei) ale cantităţilor minime de servicii şi produse care ar putea face obiectul unui singur contract subsecvent dintre cele care urmează să fie atribuite pe durata acordului-cadru: 1 poliţă RCA, în valoare de 2879,00 lei. Valoare estimată fără TVA (lei) ale cantităţilor maxime de produse şi servicii care ar putea face obiectul unui singur contract subsecvent dintre cele care urmează să fie atribuite pe durata acordului-cadru: 152 poliţe RCA, în valoare de 405.260,00 lei. In derularea acordului-cadru se va avea in vedere faptul ca orice serviciu (poliţă) va fi achiziţionat doar in baza unui contract subsecvent, semnat de către reprezentanţii legali ai părţilor, in limita fondurilor bugetare alocate. Ofertanţii vor depune oferta de preţ detaliat pe fiecare marca/tip de vehicul solicitat de către autoritatea contractanta, conform cerinţelor din Caietul de sarcini. In situaţia in care, după atribuirea acordului-cadru, fondurile alocate sunt sub pragurile estimate, autoritatea contractanta nu-şi asuma obligaţia de a achiziţiona serviciile la valoarea (cantitatea) maxima prezentata in fisa de date a achiziţiei. Acordul-cadru, ca modalitate speciala de atribuire a unui contract de achiziţie publica, conţine cantităţi estimate de servicii pe care autoritatea contractanta considera ca le va achiziţiona ulterior, cantităţi care apar la nivelul documentaţiei de atribuire a respectivului acord-cadru, autoritatea contractanta având obligaţia, ulterior, la momentul încheierii contractelor subsecvente, de a stabili cantităţile fixe ce vor fi achiziţionate in cadrul fiecărui contract subsecvent.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Furnizarea de produse: mere, lapte UHT şi corn alternativ cu biscuiţi uscaţi, în unităţi de învăţământ din judeţul Suceava, pentru anii şcolari 2023-2026, în cadrul "Programului pentru şcoli al României"  
Acord-cadru de furnizare de produse "Acordarea gratuită pentru preşcolarii din grădiniţele cu program normal de 4 ore de stat autorizate/acreditate şi particulare acreditate şi pentru elevii din învăţământul primar şi gimnazial de stat şi particular de fructe şi legume proaspete, lapte şi produse lactate şi de produse de panificaţie în limita unei valori zilnice/preşcolar/elev". Codul unic de identificare potrivit art. 4 din HG 419/2018 este: 4244512/2020/A6 11.11.20
Acord-cadru de furnizare de produse "Acordarea gratuită pentru preşcolarii din grădiniţele cu program normal de 4 ore de stat autorizate/acreditate şi particulare acreditate şi pentru elevii din învăţământul primar şi gimnazial de stat şi particular de fructe şi legume proaspete, lapte şi produse lactate şi de produse de panificaţie în limita unei valori zilnice/preşcolar/elev". Codul unic de identificare potrivit art. 4 din HG 419/2018 este: 4244512/2020/A6  
Acordarea gratuită pentru preşcolarii din grădiniţele cu program normal de 4 ore de stat autorizate/acreditate şi particulare acreditate şi pentru elevii din învăţământul primar şi gimnazial de stat şi particular de fructe şi legume proaspete, lapte şi produse lactate şi de produse de panificaţie în limita unei valori zilnice/preşcolar/elev. Limita valorică zilnică cuprinde preţul integral de achiziţie a produselor, inclusiv taxa pe valoarea adăugată, cheltuielile de transport, distribuţie şi depozitare a acestora, după caz, este după cum urmea  
Acordarea gratuită pentru preşcolarii din grădiniţele cu program normal de 4 ore de stat autorizate/acreditate şi particulare acreditate şi pentru elevii din învăţământul primar şi gimnazial de stat şi particular de fructe şi legume proaspete, lapte şi produse lactate şi de produse de panificaţie în limita unei valori zilnice/preşcolar/elev. Limita valorică zilnică cuprinde preţul integral de achiziţie a produselor, inclusiv taxa pe valoarea adăugată, cheltuielile de transport, distribuţie şi depozitare a acestora, după caz, este după cum urmea 03.09.18
Acord-cadru de furnizare de produse "Acordarea gratuită pentru preşcolarii din grădiniţele cu program normal de 4 ore de stat autorizate/acreditate şi particulare acreditate şi pentru elevii din învăţământul primar şi gimnazial de stat şi particular de cornuri, alternativ cu covrigi simpli/biscuiţi uscaţi, în mod unitar, în limita unei valori zilnice/preşcolar/elev". Codul unic de identificare potrivit art. 4 din HG 419/2018 este: 4244512/2021/A2 02.06.21
Acord cadru pentru: Lucrări privind siguranta circulatiei, 2021 - 2025 pe drumurile judetene din administrarea D.J.D.P. Suceava  
Acord cadru pentru: Lucrări privind siguranta circulatiei, 2021 - 2025 pe drumurile judetene din administrarea D.J.D.P. Suceava  
Acord cadru pentru: Lucrări privind siguranta circulatiei, 2021 - 2025 pe drumurile judetene din administrarea D.J.D.P. Suceava 23.09.21
Acord cadru pentru: Lucrări privind siguranta circulatiei, 2021 - 2025 pe drumurile judetene din administrarea D.J.D.P. Suceava 04.11.21