Feedback
I.D.: 56903951

Serviciu complet de scanare si prelucrare arhivistica

Data publicarii
10.05.21 Exista 166.406 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
79995100-6
Pretul estimativ:
88.000,00 RON - 88.000,00 RON
 
 
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Solicitam prestarea serviciilor astfel: sortat achizitii (aranjarea documentelor din cadrul unei achizitii conform opisului), Ordonat dosar (aranjarea pe raft sau in dulap a dosarelor pe ani, nr de contract , nume firma si volume), Scanare documente (documentele introduse in scanner sunt scanate si ulterior salvate. Salvarea se face in cadrul structurii arborescente stabilite cu beneficiarul. Scanarea se va face in format P...
Solicitam prestarea serviciilor astfel: sortat achizitii (aranjarea documentelor din cadrul unei achizitii conform opisului), Ordonat dosar (aranjarea pe raft sau in dulap a dosarelor pe ani, nr de contract , nume firma si volume), Scanare documente (documentele introduse in scanner sunt scanate si ulterior salvate. Salvarea se face in cadrul structurii arborescente stabilite cu beneficiarul. Scanarea se va face in format PDF si va fi de minim 300 dpi/max. 600dpi, Legat dosar cu carton duplex A4, 1-250 file, inscriptionat si etichetat- (lipirea documentelor la cotor cu aracet, perforarea si prinderea documetelor cu ata de legatorie,copertarea dosarului cu carton duplex, inscriptionarea etichetei cu datele pe scurt a dosarului, lipirea etichetei pe cotorul acestuia), Inventariat dosare (fiecarui dosar legat i se atribuie un nr. de inventar. Acesta este introdus intr-un inventar. In dreptul fiecarui nr. de inventar se vor trece toate datele de identificare a dosarului ( nr. contract, nume firma, data semnarii contractului). Acest inventar trebuie sa fie obligatoriu atat letric (legea16/1996) cat si electronic. Atasam in acest sens Caietul de sarcini, draftul de contract si acordul GDPR si formularele -cu rugamintea de a le completa si transmite la PMS, email:laura.bozovici@sibiu.ro insotite de propunerea tehnica/declaratie privind asumarea cerintelor din caietul de sarcini pana la data de 10.05.21.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu