Feedback
I.D.: 50227848

Serviciilor de consultanta pentru managementul de proiect al obiectivului de investitii "CORIDOR PENTRU DEPLASĂRI NEMOTORIZATE CENTRU – GARA BACĂU – CARTIER CFR – SALA POLIVALENTA – CAEX/ PARC INDUSTRIAL (CFR) " COD SMIS 128419

Data publicarii
02.10.20 Exista 125.636 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
79400000-8
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Echipa de consultanţă externă va colabora cu echipa interna de proiect în vederea monitorizării modului de implementare a proiectului în conformitate cu prevederile contractului de finanţare. Consultantul va asigura raportarea trimestriala a progresului înregistrat şi realizarea raportului final. În contextul acestei activităţi vor fi consemnate rezultatele intermediare şi finale obţinute în cadrul proiectului, din punct de...
Echipa de consultanţă externă va colabora cu echipa interna de proiect în vederea monitorizării modului de implementare a proiectului în conformitate cu prevederile contractului de finanţare. Consultantul va asigura raportarea trimestriala a progresului înregistrat şi realizarea raportului final. În contextul acestei activităţi vor fi consemnate rezultatele intermediare şi finale obţinute în cadrul proiectului, din punct de vedere tehnic, financiar si administrativ. Aceste documente vor fi pregătite de către echipa Consultantului, transmise către Autoritatea Contractantă şi supuse aprobării acesteia, în intervalul prevăzut de finanţator în contractul de finanţare. Consultantul va asigura întocmirea cererilor de rambursare / a cererilor de plată. Se va asigura pregătirea documentaţiilor necesare depunerii cererilor de rambursare în conformitate cu graficul de rambursare stabilit prin contractul de finanţare şi transmiterea documentelor în vederea aprobării de către Autoritatea Contractantă, pe tot parcursul implementării proiectului. În cazul în care se va opta pentru utilizarea mecanismului cererilor de plata, Consultantul va întocmi documentaţiile necesare în vederea depunerii cererilor de plată şi, de asemenea, aceste documente vor fi supuse aprobării echipei de management intern al proiectului. Informaţii despre beneficiile anticipate de către Autoritatea Contractantă Municipiul Bacau după achiziţionarea Serviciilor de consultanta pentru managementul de proiect are aşteptări legate de îmbunătăţirea performanţei la nivel de implementare a proiectului cum ar fi: -îmbunătăţirea calităţii rezultatelor activităţilor din proiect, -eficientizarea procesului de desfăşurare a activităţlor din proiect, -reducerea numărului de probleme apărute pe perioada implementării proiectului, -îmbunătăţirea conţinutului documentaţiilor de atribuire, -realizarea activităţilor proiectului în grafic, -depunerea cererilor de plată/rambursare în termenul stabilit în graficul cererilor de plată/rambursare, -realizarea rapoartelor de progres la termenele stabilite conform contractului de finanţare, -arhivarea documentelor,etc.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu