Serviciile de intretinere si reparatii echipamente periferice (imprimante A3, A4, monocrom si color, copiatoare, multifunctionale si faxuri) pentru un numar de aproximativ 90 echipamente/luna, pentru perioada 01 octombrie – 30 noiembrie 2021 constau din urmatoarele:
Un service lunar obligatoriu in care sunt incluse: o revizie tehnica obligatorie (întreţinerea periodică şi preventivă a tuturor tipurilor de echipamente, c...
Serviciile de intretinere si reparatii echipamente periferice (imprimante A3, A4, monocrom si color, copiatoare, multifunctionale si faxuri) pentru un numar de aproximativ 90 echipamente/luna, pentru perioada 01 octombrie – 30 noiembrie 2021 constau din urmatoarele:
Un service lunar obligatoriu in care sunt incluse: o revizie tehnica obligatorie (întreţinerea periodică şi preventivă a tuturor tipurilor de echipamente, curăţirea sistemelor optice, curăţirea şi verificarea sistemelor de transport al hârtiei, curăţirea unităţilor de developare cilindru şi recuperare corotroni, curăţirea şi verificarea unităţii de fixare reglaje şi verificări program service) şi la cerere punctual în caz de urgenţă de câte ori este nevoie toate interventiile cerute de beneficiar. Timp de raspuns la sesizare pentru interventie, presupunand prezenta fizica a angajatilor firmei de service in locatia beneficiarului/achizitorului in maxim 2 ore. In cazul in care echipamentul din dotare nu poate fi reparat la sediul beneficiarului/achizitorului, acesta va fi reparat la sediul executantului/prestatorului, in cel mai scurt timp posibil, in functie de disponibilitatea pieselor de schimb la momentul respectiv. Executatul/prestatorul va asigura pe intreaga perioada de valabilitate a comenzilor sau contractului, in baza unui deviz, piese de schimb si subansamble originale si/sau compatibile, pretul acestora fiind suportat de beneficiar/achizitor, iar manopera fiind gratuita.