Ref. Proiect: Servicii de asistenţă tehnică informatică pentru serviciile/compartimentele: Administrativ, Financiar, Contabilitate, Achiziţii, Aprovizionare, Acte de studii, Personal, Salarizare, Juridic, Asigurarea Calităţii, Casări, Centrul de Consiliere in Cariera, Fonduri Structurale, Management universitar, Programe comunitare, Relaţia cu mediul socio-economic, Relaţii internaţionale, Registratura, Pro rectorate & secr...
Ref. Proiect: Servicii de asistenţă tehnică informatică pentru serviciile/compartimentele: Administrativ, Financiar, Contabilitate, Achiziţii, Aprovizionare, Acte de studii, Personal, Salarizare, Juridic, Asigurarea Calităţii, Casări, Centrul de Consiliere in Cariera, Fonduri Structurale, Management universitar, Programe comunitare, Relaţia cu mediul socio-economic, Relaţii internaţionale, Registratura, Pro rectorate & secretariatele aferente, Rectorat & secretariatele aferente.
Serviciile de asistenta tehnică informatică furnizate constau în alocarea unei echipe de specialişti dedicaţi beneficiarului (Level 2, Level 3), care vor oferi suport angajaţilor din Universitatea Tehnică pentru mentenanţă, suportul si optimizarea infrastructurii de servere, echipamente de reţea, echipamente de stocare, echipamente firewall, surse neîntreruptibile din Data Center-ele Universităţii Tehnice din Cluj-Napoca (Strada G. Bariţiu 26-28 – “Data Center-ul Grid”, Strada Daicoviciu 15 – sala E34, Strada Memorandumului 28 – sala 112 si strada Observatorului 2 - Sala 101 S).
Servicii necesare ce vor fi furnizate către beneficiar:
• Firmware updates – infrastructura IT din Data Centere (servere, sisteme de stocare, ups, blade center, şasiuri servere, switch-uri)
• Consolidare infrastructura IT - migrări de date între diferite sisteme de stocare şi servere.
• Configurări SSL VPN, autentificare MFA, instalare, configurare şi monitorizare echipamente: Firewall, configurari echipamente reţelistică.
• I