Obiectivul general al proiectului ( conform Fisei Tehnice atasate) îl constituie obtinerea unui suport extern pentru servicii de consultanta privind monitorizarea sistemului de management al serviciilor IT si consultanta pentru implementarea ISO 27001, implicit menţinerea certificărilor obţinute in conformitate cu standardul ISO 20000 şi ISO 27001.
Pentru susţinerea obiectivului general menţionat, sunt identificate următ...
Obiectivul general al proiectului ( conform Fisei Tehnice atasate) îl constituie obtinerea unui suport extern pentru servicii de consultanta privind monitorizarea sistemului de management al serviciilor IT si consultanta pentru implementarea ISO 27001, implicit menţinerea certificărilor obţinute in conformitate cu standardul ISO 20000 şi ISO 27001.
Pentru susţinerea obiectivului general menţionat, sunt identificate următoarele obiective, definite ca şi Componente ale proiectului:
Componenta 1: Asistarea experţilor IT ai AFIR, in desfăşurarea activităţilor necesar a fi realizate in vederea mentinerii certificarii ISO 20000, activitati ce vor fi desfasurate pe perioada implementării prezentului contract de asistenta tehnica.
Scopul principal al prezentei componente îl constituie necesitatea asistării expertilor IT in desfăşurarea activitatilor specifice sistemului de management al serviciilor IT.
Pentru atingerea acestui obiectiv specific, experţii cheie implicaţi în contract vor participa în mod direct şi continuu, pe perioada derulării contractului, la realizarea acestor activităţi. Aceştia isi vor desfasura activitatea in stransa colaborare cu expertii IT responsabili de procesele specifice implementate pentru asigurarea conformitatii cu standardul ISO 20000.
Componenta 2: Instruirea expertilor AFIR (de la nivel central, regional si judetean), sub forma sesiunilor informale de instruire, ce vor viza domeniul standardului ISO 20000 si ISO 27001.
Având în vedere atât specificul activităţilor si proiectelor derulate în cadrul Direcţiei IT şi Compartimentului Managementul şi Securitatea Informaţiei (CMSI), cât şi dinamica industriei dar si a tehnologiei, este necesară o continuă actualizare şi îmbunătăţire a cunostintelor si performanţelor expertilor AFIR, în sensul obţinerii unei pregătiri specializate.
Sesiunile de instruire vor fi realizate pentru susţinerea activităţilor operationale IT ce sustin sistemul de management al serviciilor IT precum si sustinerea activitatilor operationale ale CMSI. Acestea au ca scop creşterea capacităţii profesionale a expertilor IT, precum şi creşterea eficienţei şi eficacităţii activităţii DIT si CMSI. Componenta 2 va cuprinde asigurarea unor sesiuni de instruire informala.
Pe durata contractului de achizitie publica se doreste realizarea, anuala, a unui numar de 10 zile de instruire informala pentru fiecare dintre expertii AFIR.
Aditional, componenta 1 va cuprinde si o dimensiune de instruire, sub forma transferului de cunoştinţe şi know-how prin activităţile descrise anterior dar şi în afara acestora.
Componenta 3: Asistarea experţilor CMSI, in desfăşurarea activităţilor necesar a fi realizate in vederea menţinerii certificării ISO 27001, activităţi ce vor fi desfăşurate pe perioada implementării prezentului contract de asistenta tehnica.
Scopul principal al prezentei componente îl constituie necesitatea asistării experţilor CMSI in desfăşurarea activităţilor specifice Sistemului de Management şi Securitatea Informaţiei.
Pentru atingerea acestui obiectiv specific, experţii cheie implicaţi în contract vor participa în mod direct şi continuu, pe perioada derulării contractului, la realizarea acestor activităţi. Aceştia îţi vor desfăşura activitatea in strânsă colaborare cu experţii CMSI responsabili de procesele specifice implementate pentru asigurarea conformităţii cu standardul ISO 27001/2013.
Modalitatea de desfăşurare a consultării de piaţă: Propunerile, sugestiile sau recomandările cu privire la aspectele supuse consultării vor fi transmise prin mijloace electronice la adresa de mail: achizitii@afir.info până la data limită menţionată în anunţul de consultare a pieţei. De asemenea se pot organiza întâlniri de lucru în cadrul cărora se vor discuta aspectele supuse consultării, în limita respectării restricţiilor impuse de către autorităţile sanitare; întâlniri care se vor desfăşura la sediul central din Str. Ştirbei Vodă, nr.43, Sector 1, Bucureşti. Este acceptată şi realizarea de videoconferinţe cu asigurarea securităţii comunicaţiilor. Întâlnirile online sau fizice se vor finaliza cu minute semnate de toţi participanţii.