Feedback
I.D.: 58198436

Serviciile de asistenţă tehnică privind monitorizarea şi păstrarea certificării AFIR în ceea ce priveşte menţinerea certificării standardului ISO 20000 şi ISO 27001

Data publicarii
24.06.21 Exista 1.009.472 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
71356200-0 79132000-8
Termenul limita pentru depunere:
15.07.21
 
 
Documente participare:
  1. DIT_105-Fisa_tehnica_ISO20000_27001.pdf
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Obiectivul general al proiectului ( conform Fisei Tehnice atasate) îl constituie obtinerea unui suport extern pentru servicii de consultanta privind monitorizarea sistemului de management al serviciilor IT si consultanta pentru implementarea ISO 27001, implicit menţinerea certificărilor obţinute in conformitate cu standardul ISO 20000 şi ISO 27001. Pentru susţinerea obiectivului general menţionat, sunt identificate următ...
Obiectivul general al proiectului ( conform Fisei Tehnice atasate) îl constituie obtinerea unui suport extern pentru servicii de consultanta privind monitorizarea sistemului de management al serviciilor IT si consultanta pentru implementarea ISO 27001, implicit menţinerea certificărilor obţinute in conformitate cu standardul ISO 20000 şi ISO 27001. Pentru susţinerea obiectivului general menţionat, sunt identificate următoarele obiective, definite ca şi Componente ale proiectului: Componenta 1: Asistarea experţilor IT ai AFIR, in desfăşurarea activităţilor necesar a fi realizate in vederea mentinerii certificarii ISO 20000, activitati ce vor fi desfasurate pe perioada implementării prezentului contract de asistenta tehnica. Scopul principal al prezentei componente îl constituie necesitatea asistării expertilor IT in desfăşurarea activitatilor specifice sistemului de management al serviciilor IT. Pentru atingerea acestui obiectiv specific, experţii cheie implicaţi în contract vor participa în mod direct şi continuu, pe perioada derulării contractului, la realizarea acestor activităţi. Aceştia isi vor desfasura activitatea in stransa colaborare cu expertii IT responsabili de procesele specifice implementate pentru asigurarea conformitatii cu standardul ISO 20000. Componenta 2: Instruirea expertilor AFIR (de la nivel central, regional si judetean), sub forma sesiunilor informale de instruire, ce vor viza domeniul standardului ISO 20000 si ISO 27001. Având în vedere atât specificul activităţilor si proiectelor derulate în cadrul Direcţiei IT şi Compartimentului Managementul şi Securitatea Informaţiei (CMSI), cât şi dinamica industriei dar si a tehnologiei, este necesară o continuă actualizare şi îmbunătăţire a cunostintelor si performanţelor expertilor AFIR, în sensul obţinerii unei pregătiri specializate. Sesiunile de instruire vor fi realizate pentru susţinerea activităţilor operationale IT ce sustin sistemul de management al serviciilor IT precum si sustinerea activitatilor operationale ale CMSI. Acestea au ca scop creşterea capacităţii profesionale a expertilor IT, precum şi creşterea eficienţei şi eficacităţii activităţii DIT si CMSI. Componenta 2 va cuprinde asigurarea unor sesiuni de instruire informala. Pe durata contractului de achizitie publica se doreste realizarea, anuala, a unui numar de 10 zile de instruire informala pentru fiecare dintre expertii AFIR. Aditional, componenta 1 va cuprinde si o dimensiune de instruire, sub forma transferului de cunoştinţe şi know-how prin activităţile descrise anterior dar şi în afara acestora. Componenta 3: Asistarea experţilor CMSI, in desfăşurarea activităţilor necesar a fi realizate in vederea menţinerii certificării ISO 27001, activităţi ce vor fi desfăşurate pe perioada implementării prezentului contract de asistenta tehnica. Scopul principal al prezentei componente îl constituie necesitatea asistării experţilor CMSI in desfăşurarea activităţilor specifice Sistemului de Management şi Securitatea Informaţiei. Pentru atingerea acestui obiectiv specific, experţii cheie implicaţi în contract vor participa în mod direct şi continuu, pe perioada derulării contractului, la realizarea acestor activităţi. Aceştia îţi vor desfăşura activitatea in strânsă colaborare cu experţii CMSI responsabili de procesele specifice implementate pentru asigurarea conformităţii cu standardul ISO 27001/2013. Modalitatea de desfăşurare a consultării de piaţă: Propunerile, sugestiile sau recomandările cu privire la aspectele supuse consultării vor fi transmise prin mijloace electronice la adresa de mail: achizitii@afir.info până la data limită menţionată în anunţul de consultare a pieţei. De asemenea se pot organiza întâlniri de lucru în cadrul cărora se vor discuta aspectele supuse consultării, în limita respectării restricţiilor impuse de către autorităţile sanitare; întâlniri care se vor desfăşura la sediul central din Str. Ştirbei Vodă, nr.43, Sector 1, Bucureşti. Este acceptată şi realizarea de videoconferinţe cu asigurarea securităţii comunicaţiilor. Întâlnirile online sau fizice se vor finaliza cu minute semnate de toţi participanţii.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Autoritatea Contractanta doreşte o estimare a efortului necesar implementării în zile-om precum şi costul unitar pe tipuri de resurse utilizate pentru proiectul “ Achiziţie servicii de asistenţă tehnică privind monitorizarea şi păstrarea certificării AFIR în ceea ce priveşte menţinerea certificării 24.04.24
Servicii de asistenţă tehnică privind monitorizarea şi păstrarea certificării AFIR în ceea ce priveşte menţinerea certificării standardului ISO 20000 si ISO 27001  
Pregătirea achiziţiei pentru servicii de consultanţă şi dezvoltare software personalizat pentru dezvoltarea şi implementarea Concursului naţional dezvoltat si pilotat pentru categoriile funcţie publică de debutant şi pentru categoria identificată conform nevoilor în etapa de analiză 30.08.21
Pregătirea achiziţiei pentru servicii de consultanţă şi dezvoltare software personalizat pentru dezvoltarea şi implementarea Concursului naţional dezvoltat si pilotat pentru categoriile funcţie publică de debutant şi pentru categoria identificată conform nevoilor în etapa de analiză 17.08.21
Departamentul pentru Românii de Pretutindeni, în calitate de beneficiar, implementează proiectul: "Cadru strategic pentru dezvoltarea infrastructurii politicilor publice derulate de Departamentul pentru Românii de Pretutindeni" (Cod SIPOCA/MySMIS 730/130070) 07.04.22
Estimarea costului achiziţiei publice de servicii pentru dezvoltarea şi implementarea unei soluţii informatice privind evidenţa personalului plătit din fonduri publice prin proiectul “Transparenţă şi competenţă în sectorul public". 28.07.20
"Campania de Informare şi Conştientizare a Deţinătorilor de Câini la nivelul Municipiului Bucureşti” Perioada de derulare a "Campaniei de Informare şi Conştientizare a Deţinătorilor de Câini” este 22-24 iunie 2018. Interval orar zilnic destinat activitatilor "Campaniei 09.00 - 22.00. 16.05.18
"Campania de Informare şi Conştientizare a Deţinătorilor de Câini la nivelul Municipiului Bucureşti” Perioada de derulare a "Campaniei de Informare şi Conştientizare a Deţinătorilor de Câini” este 22-24 iunie 2018. Interval orar zilnic destinat activitatilor "Campaniei 09.00 - 22.00. 23.05.18
Determinarea valorii estimate pentru "Servicii de curăţenie interioară-exterioară şi spaţii verzi pentru Stadionul Arena Naţională". 14.01.21
Servicii de consultanţă în vederea elaborării de studii/analize şi proiecte de acte normative şi acordarea de suport în vederea implementării jalonului 418 şi a jalonului 419 din PNRR 02.05.23