Feedback
I.D.: 85245357

Serviciile de întreţinere a sistemului informatic de terapie intensivă şi bloc operator QCare

Data publicarii
26.07.23 Exista 702.902 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
50324100-3
Pretul estimativ:
14.300,00 RON - 14.300,00 RON
 
 
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Specificaţii pentru serviciile de suport: 1. Asistenţă tehnică şi suport remote (de la distanţă) sau on site (la sediul beneficiarului) pentru probleme curente - se oferă asistenţă utilizatorilor prin telefon sau Internet (e-mail), sau on-site (după caz şi necesitate). Utilizatorii sunt asistaţi pentru rezolvarea problemelor (de operare, de configurare, disfuncţionalităţi semnalate în exploatare, informaţii despre utiliza...
Specificaţii pentru serviciile de suport: 1. Asistenţă tehnică şi suport remote (de la distanţă) sau on site (la sediul beneficiarului) pentru probleme curente - se oferă asistenţă utilizatorilor prin telefon sau Internet (e-mail), sau on-site (după caz şi necesitate). Utilizatorii sunt asistaţi pentru rezolvarea problemelor (de operare, de configurare, disfuncţionalităţi semnalate în exploatare, informaţii despre utilizarea software-ului aplicativ). 2. Suport tehnic remote sau on-site (după caz şi necesitate), cu personal calificat, pentru rezolvarea incidentelor (defectelor):  Preluarea sesizărilor prin servicii de tip call-center (utilizând software specializat de preluare şi urmărire a sesizării)  Monitorizarea log-urilor (fişiere sistem de incidente)  Identificarea şi înregistrarea incidentelor,  Clasificarea şi prioritizarea incidentelor,  Investigarea şi diagnosticarea problemelor,  Stabilirea soluţiilor de remediere şi aplicarea lor,  Instalarea patch-urilor (corecţiilor) şi reinstalarea aplicaţiei la beneficiar,  Asigurarea suportului în cazul în care incidentul este generat de produse sau echipamente în afara QCare (colaborarea cu furnizorul produsului în vederea rezolvării problemei),  Timp de răspuns garantat de maxim 30 minute (timpul de răspuns se calculează de la preluarea sesizării de către prestator până când o persoană calificată din partea acestuia contactează beneficiarul pentru descrierea detaliată a problemei),  Timp maxim de diagnosticare g
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu