În vederea prelucrării fondului arhivistic, vor fi parcurse următoarele etape:
a) Preluarea documentelor
b) Desprăfuirea
c) Toaletarea documentelor, înlăturarea capselor (acelor, agrafelor etc) şi a ciornelor
d) Ordonarea documentelor
Conform Nomenclatorului arhivistic al Ministerului Muncii şi Justiţiei Sociale aprobat, prestatorul va ordona documentele pe structurile organizatorice ale acestuia (departamente, direcţii, se...
În vederea prelucrării fondului arhivistic, vor fi parcurse următoarele etape:
a) Preluarea documentelor
b) Desprăfuirea
c) Toaletarea documentelor, înlăturarea capselor (acelor, agrafelor etc) şi a ciornelor
d) Ordonarea documentelor
Conform Nomenclatorului arhivistic al Ministerului Muncii şi Justiţiei Sociale aprobat, prestatorul va ordona documentele pe structurile organizatorice ale acestuia (departamente, direcţii, servicii, birouri), iar în cadrul compartimentelor vor fi grupate cronologic pe probleme şi termene de păstrare.
e) Îndosarierea documentelor
Îndosarierea documentelor reprezintă aranjarea cronologică a documentelor în coperţi din carton, găurirea cu echipamente speciale, fără deteriorarea documentelor, şnuruirea cu aţă de legătorie, numerotarea, certificarea, copertarea şi etichetarea dosarelor prin înscrierea datelor prevăzute legal, constituirea inventarelor pe suport de hârtie.
Perioada vizata, generatoare de documente in vederea arhivarii este Ianuarie 2022 - Iunie 2024.