Feedback
I.D.: 32105785

Servicii verificare hidranţi, stingătoare, prize de pământ (PRAM) şi paratrăsnete

Data publicarii
19.11.18 Exista 231.665 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
50413200-5
Termenul limita pentru depunere:
29.11.18
Pretul estimativ:
22.914,00 RON
Documente participare:
  1. 7-SCN1027269.zip
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Obiectul procedurii il constituie achizitia de „Servicii verificare hidranţi, stingătoare, prize de pământ (PRAM) şi paratrăsnete” pentru următoarele loturi: Lot 1 - Servicii de verificare a hidranţilor interiori şi exteriori Centre COPII, cod CPV 50413200-5 Lot 2 - Servicii de verificare a hidranţilor interiori şi exteriori Centre ADULŢI, cod CPV 50413200-5 Lot 3 - Servicii de verificare stingătoare de incendiu Centre CO...
Obiectul procedurii il constituie achizitia de „Servicii verificare hidranţi, stingătoare, prize de pământ (PRAM) şi paratrăsnete” pentru următoarele loturi: Lot 1 - Servicii de verificare a hidranţilor interiori şi exteriori Centre COPII, cod CPV 50413200-5 Lot 2 - Servicii de verificare a hidranţilor interiori şi exteriori Centre ADULŢI, cod CPV 50413200-5 Lot 3 - Servicii de verificare stingătoare de incendiu Centre COPII, cod CPV 50413200-5 Lot 4 - Servicii de verificare stingătoare de incendiu Centre ADULŢI, cod CPV 50413200-5 Lot 5 - Servicii de verificare prize de pământ (PRAM) şi paratrăsnete Centre COPII, cod CPV 71632000-7 Lot 6 - Servicii de verificare prize de pământ (PRAM) şi paratrăsnete Centre ADULŢI, cod CPV 71632000-7 Aceasta se va elabora în conditiile solicitate prin Caietul de sarcini cu respectarea prevederilor HG 907/2016 privind etapele de elaborare şi continutul cadru al documentatiilor tehnico economice aferente obiectielor/proiectelor de investiţii finantate din fonduri publice. Plata se va face prin ordin de plata în termen de 30 zile de la data înregistrării facturii la Autoritatea Contractantă si prin exceptie in termen de 60 de zile de la data inregistrarii facturii in conformitate cu prevederile art.7 alin (1) din Legea 72/2013 actualizata. Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturii este de 4 zile. Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari sau informatiilor suplimentare in a 2-a zi inainte de data limita de depunere a ofertelor.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu