Orasul Cehu Silvaniei detine in patrimoniu mai multe imobile (terenuri,constructii, strazi ,drumuri de exploatare s.a.) Lucrările necesare in vederea întretinerii,reabilitării,dezvoltarii si valorificarii acestor imobile presupun certificarea situatiei juridice prin inscrierea in CF.
În sensul prezentului caiet de sarcini, prin documentatie cadastrala se întelege ansamblu de servicii rezultate din masuratori si...
Orasul Cehu Silvaniei detine in patrimoniu mai multe imobile (terenuri,constructii, strazi ,drumuri de exploatare s.a.) Lucrările necesare in vederea întretinerii,reabilitării,dezvoltarii si valorificarii acestor imobile presupun certificarea situatiei juridice prin inscrierea in CF.
În sensul prezentului caiet de sarcini, prin documentatie cadastrala se întelege ansamblu de servicii rezultate din masuratori si calcule, prin care se realizeaza identificarea,înregistrarea,reprezentarea pe schite sau planuri cadastrale a bunurilor imobile, indiferent de destinatia lor si de proprietar.
Documentatiile cadastrale se vor elabora de catre o persoana fizica sau juridica autorizată, posesoare aunui certificat de autorizare obtinut in conditiile,,Regulamentul privind autorizarea persoanelor fizice si juridice care pot sa realizeze si sa verifice lucrari de specialitate in domeniile cadastrului, geodeziei si cartografiei pe teritoriul României"aprobat prin Ordinul ANCPI nr.107/29.03.2010, prin care sa se asigure realizarea documentatiilor cadastrale cerute de normativele in vigoare pentru imobilele pe care le detine in patrimoniu si intabularea imobilelor pe baza respectivelor documentatii cadastrale, respectiv eliberarea titlurilor de proprietate .
Documentatia cadastrala se întocmeste pe suport analog si pe suport digital (format dwg si format pdf) in format care permit accesul si transferul de date.
Planul de amplasament si delimitare se va întocmi in format analog si digital a o scara convenabila intre 1:200-1:5000.
Întocmirea documentatiilor cadastrale, receptia,inscrierea in Carte Funciara va respecta urmatoarele etape:
-identificarea amplasamentului de catre Primaria Orasului Cehu Sivaniei in calitate de proprietar a imobilului si documentarea tehnica;
-realizarea lucrarii se va face de catre persoana autorizată, care presupune documentarea tehnica,executia lucrarilor de teren si birou, elaborarea documentatiilor;
- inregistrarea cererii si depunerea si receptia documentatiilor la O.C.P.I. Sălaj se va face de catre persoana autorizată cu respectarea Regulamentului privind continutul si modul de intocmire a documentatiilor cadastrale in vederea inscrierii in C.F.
-inscrierea in cartea funciară adreptului real asupra imobilului
Obtinerea in regim de urgenta a actelor de la O.C.P.I. numai la solicitarea beneficiarului.
În cazul in care la documentatia depusa la O.C.P.I. se emite Referat de completare solutionarea acestuia se va face exclusive de catre prestator (persoana autorizată)
În documentatiile cadastrale coordonatele imobilelor vor fi prezentate in system national de referinta , respective in Sistem de proiectie Stereografic Stereo 70. Serviciile care fac fac obiectul achizitiei se vor structura astfel:
I.Servicii de cadastru si înscriere în cartea funciara a imobilelor aflate in domeniu public sau privat al orasului Cehu Sivaniei cu o valoare estimate de 252 100 lei :
-strazi , drumuri de exploatare (vicinale) aflate in domeniul public cu o lungime minima de aproximativ 145 km cu o valoare estimata de 217.100 lei
-imobile (teren cu sau fara clădiri) domeniul public sau privat al orasului Cehu Sivaniei, aflate in administrarea Consiliului Local al orasului Cehu Sivaniei-30 documentatii cu ovaloare estimate de 35.000 lei
II. Servicii de topografice si cadastru cu o valoare estimata de 84.300 lei:
- masuratori topografice pentru eliberarea titlurilor de proprietate - 80 buc/100 ha cu o valoare estimata de 50.000 lei
-dezmembrari ,alipiri, radieri din CF, notări ,actualizari CF , ridicari topo., s.a. la nevoie) 50 documentatii cu o valoare estimata de 34.300 lei
III. Cadastru sistematic: (cofinantare)-pentru un nr. de imobile aproximativ 500 cu o valoare estimata de 84.300 lei *din bugetul local si 68000 cofinantare A.N.C.P.I., cu clauza suspensivă , contractul intra invigoare dupa semnarea contractului pentru finantarea in cadrul Programului naţional de cadastru si carte funciară a lucrarilor de inregistrare sistematică, initiate de unitati administrativ-teritoriale pentru sectoare cadasrtrale, cu O.C.P.I. Salaj.
În situatia in care prestatorul , in urma masuratorilorefectuate, constata existenta unor diferente intre suprafata din acte si cea masurata , acesta va intocmi planuri de amplasament si delimitare a imobilelor respective si le va transmite institutiei in vederea corelarii datelor, creind astfel conditiile necesare inscrierii in CF a unor date corecte.
Prin derularea contractului se va asigura atingerea obiectivelor prevazute in acordul cadru sa fie prevazute in mod obligatoriu toate tipurile de imobile descrise mai sus, acestea urmând a fi stabilite in functie de necesitatile beneficiarului.