Prin procedura de achizitie publica se doreste incheierea unui contract de servicii de “ Inregistrare sistematică în sistemul integrat de cadastru şi carte funciară a imobilelor situate în sectoarele cadastrale nr 3,5,8,10,12, aparţinând unităţii administrativ-teritoriale Abrud, din judeţul Alba“.
Autoritatea contractanta doreste sa achizitioneze servicii înregistrare sistematică în sistemul integrat de cadastru şi carte fu...
Prin procedura de achizitie publica se doreste incheierea unui contract de servicii de “ Inregistrare sistematică în sistemul integrat de cadastru şi carte funciară a imobilelor situate în sectoarele cadastrale nr 3,5,8,10,12, aparţinând unităţii administrativ-teritoriale Abrud, din judeţul Alba“.
Autoritatea contractanta doreste sa achizitioneze servicii înregistrare sistematică în sistemul integrat de cadastru şi carte funciară a imobilelor situate în sectoarele cadastrale nr 3,5,8,10,12, în vederea înscrierii unui număr estimat de 1190 imobile, în
vederea înscrierii acestora în cartea funciară conform Programului National de Cadastru si Carte Funciara (PNCCF),în conformitate cu prevederile art. 9, alin. (29) din Legea cadastrului şi a publicităţii imobiliare nr. 7/1996, republicată, cu modificările şi completările ulterioare Ordinului ANCPI nr. 1/2020 pentru aprobarea Regulamentului privind realizarea, verificarea şi recepţia lucrărilor sistematice de cadastru şi înscrierea din oficiu a imobilelor în cartea funciară şi Ordinului ANCPI nr. 700/2014 privind aprobarea Regulamentului de avizare, recepţie şi înscriere în evidenţele de cadastru şi carte funciară.
Termenul limita de primire a solicitărilor de clarificări: 8 zile înainte de data limita de depunere a ofertelor;
Termenul in care autoritatea contractanta va răspunde in mod clar si concret la toate solicitările de clarificări: 3 zile înainte de data limita de depunere a ofertelor