Obiectul achizitiei consta in “Servicii topo-cadastrale pentru realizarea lucrarilor de inregistrare sistematica a imobilelor din orasul Ocna Sibiului pe sectoare cadastrale si anume 8, 9 ,15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 36, 37, 41, 42, 43 in vederea inscrierii in cartea funciara.
Se vor executa documentatiile solicitate pentru un numar de 2233 imobile ce se regasesc in sectorizarea orasului Ocna Sibiului, anexa la prezentu...
Obiectul achizitiei consta in “Servicii topo-cadastrale pentru realizarea lucrarilor de inregistrare sistematica a imobilelor din orasul Ocna Sibiului pe sectoare cadastrale si anume 8, 9 ,15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 36, 37, 41, 42, 43 in vederea inscrierii in cartea funciara.
Se vor executa documentatiile solicitate pentru un numar de 2233 imobile ce se regasesc in sectorizarea orasului Ocna Sibiului, anexa la prezentul caiet de sarcini . Prestatorul va stabili impreuna cu achizitorul sectoarele prioritare, fara a depasi numarul maxim de 2233 de imobile.
Se solicita ca toate documentatiile sa fie finalizate pana la 31.10.2019.
Derularea lucrărilor de specialitate:
• Realizarea interviurilor la teren având ca scop identificarea amplasamentelor şi a limitelor imobilelor, realizarea măsurătorilor cadastrale, identificarea deţinătorilor legali ai imobilelor şi colectarea actelor juridice;
• Actualizarea informaţiilor culese din teren cu cele din înregistrarea sporadică şi întocmirea documentelor tehnice cadastrale;
• Recepţia documentelor tehnice cadastrale de către comisia de recepţie desemnată în acest scop;
• Derularea campaniei de informare cu privire la afişarea documentelor tehnice ale cadastrului;
• Publicarea şi afişarea, în condiţiile legii, a documentelor tehnice cadastrale;
• Înregistrarea şi soluţionarea cererilor de rectificare a documentelor tehnice cadastrale publicate;
• Actualizarea documentelor tehnice ale cadastrului, în urma soluţionării cererilor de rectificare şi ca urmare a integrării lucrărilor sporadice înregistrate în perioada de publicare;
• Închiderea lucrărilor sistematice de cadastru, în vederea înscrierii în cartea funciară, deschiderea noilor cărţi funciare şi închiderea vechilor evidenţe de cadastru şi carte funciară, prin ordin al directorului general al ANCPI, publicat în Monitorul Oficial, Partea I;
• Comunicarea în condiţiile Legii, a extrasului de carte funciară pentru informare şi a extrasului din noul plan cadastral;
• Arhivarea documentelor care stau la baza înregistrării imobilelor în sistemul integrat de cadastru şi carte funciară;
• Eliberarea de către notarul public, în condiţiile legii, a certificatului pentru înscrierea în cartea funciară a posesorilor ca proprietari.
Valoarea estimata a contractului este de 129.469,34 lei fara TVA.
Autoritatea contractanta va raspunde tuturor clarificarilor in a 6-a zi inainte de limita de depunere a ofertelor. Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor: 9