Feedback
I.D.: 62229414

Servicii Suport - terminale de lucru

Data publicarii
22.10.21 Exista 211.138 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
72253200-5
Termenul limita pentru depunere:
04.11.21
Pretul estimativ:
345.600,00 RON - 345.600,00 RON
Documente participare:
  1. Formulare servicii suport.docx
  2. FisaDate_DF1128416.pdf
  3. 112734CAIET SARCINI.pdf
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Servicii Suport - terminale de lucru, urmată de încheierea Acordului Cadru pe 2 ani (24luni). Valoarea maximă a achiziţiei pentru întreaga durata de 2 ani (24luni) a Acordului Cadru este de 345.600 lei fără T.V.A. Frecvenţa şi valoarea contractelor ce urmează a fi atribuite este următoarea: Contractele subsecvente vor fi încheiate lunar/trimestrial/semestrial, sau pentru orice perioadă acoperită de disponibilul bugetar. Va...
Servicii Suport - terminale de lucru, urmată de încheierea Acordului Cadru pe 2 ani (24luni). Valoarea maximă a achiziţiei pentru întreaga durata de 2 ani (24luni) a Acordului Cadru este de 345.600 lei fără T.V.A. Frecvenţa şi valoarea contractelor ce urmează a fi atribuite este următoarea: Contractele subsecvente vor fi încheiate lunar/trimestrial/semestrial, sau pentru orice perioadă acoperită de disponibilul bugetar. Valoarea estimată a celui mai mare contract subsecvent este de 172.800 lei fără TVA. Valoarea estimată a celui mai mic contract subsecvent este de 11.200 lei fără TVA. NOTA: Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/ candidaturilor este de 7 zile. Entitatea contractanta va răspunde doar la solicitările de clarificări adresate de operatorii economici până la termenul-limită stabilit, in mod clar si complet in a 4-a zi inainte de data limita de depunere a ofertelor. Cantitatile minime si maxime se refera la interventiile care se vor face pe baza listelor de cantitati si functie de avariile care vor interveni pe parcursul celor 36 luni ale acordului cadru. minim estimat=70 buc maxim estimat=90 buc
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Lucrări de reparaţii avarii la reţele termice primare, secundare şi la exploatare CET1, exploatare CET2 aferente sistemului de termoficare din Municipiul Iaşi. 07.10.21
Lucrări de reparaţii avarii la reţele termice primare, secundare şi la exploatare CET1, exploatare CET2 aferente sistemului de termoficare din Municipiul Iaşi. 07.10.21
Servicii Suport - terminale de lucru  
Acord - cadru de furnizare şi distribuţie a merelor, laptelui şi produselor lactate, şi produselor de panificaţie elevilor din învăţământul primar şi gimnazial de stat şi privat, precum şi preşcolarilor din grădiniţele de stat şi private cu program normal de 4 ore din judeţul Iaşi, pentru anii şcolari 2019–2022, în cadrul Programului pentru scoli al Romaniei - Lotul 3 - Zona III - Produse de panificaţie 23.03.20
Acord - cadru de furnizare şi distribuţie a merelor, laptelui şi produselor lactate, şi produselor de panificaţie elevilor din învăţământul primar şi gimnazial de stat şi privat, precum şi preşcolarilor din grădiniţele de stat şi private cu program normal de 4 ore din judeţul Iaşi, pentru anii şcolari 2019–2022, în cadrul Programului pentru scoli al Romaniei, 12 loturi.  
Acord-cadru de furnizare şi distribuţie a fructelor (mere), laptelui şi produselor lactate şi a produselor de panificaţie elevilor din învăţământul primar şi gimnazial de stat şi privat, precum şi preşcolarilor din grădiniţele de stat şi privat cu program normal de 4 ore, pentru anul şcolar 2022-2023, în cadrul Programului pentru scoli al Romaniei, 5 zone, 15 loturi  
ACORD CADRU DE FURNIZARE CONSERVE DIN FRUCTE SI LEGUME 30.06.22
Acord-cadru de furnizare produse de origine animală: produse din carne, carne şi organe porc, carne de vită, carne de pasăre 9 loturi 02.12.22
Acord-cadru de furnizare produse de origine animală: produse din carne, carne şi organe porc, carne de vită, carne de pasăre 9 loturi  
Acord-cadru de furnizare produse de origine animală: produse din carne, carne şi organe porc, carne de vită, carne de pasăre 9 loturi