I. Strategie de brand:
• particularitati relevante (insight-uri) ale pietei tinta, ale pietei potentiale
• comportamente tipice de consum
• timing-ul, locatia si influentatorii luarii deciziei de achizitie
• insight-uri in luarea deciziei - nevoi, comportamente, declansatori ai deciziei, impreuna cu modul in care raspundem la acestea
• estimarea grosiera a dimensiunii pietei potentiale prin metode de calcul prin analogie (...
I. Strategie de brand:
• particularitati relevante (insight-uri) ale pietei tinta, ale pietei potentiale
• comportamente tipice de consum
• timing-ul, locatia si influentatorii luarii deciziei de achizitie
• insight-uri in luarea deciziei - nevoi, comportamente, declansatori ai deciziei, impreuna cu modul in care raspundem la acestea
• estimarea grosiera a dimensiunii pietei potentiale prin metode de calcul prin analogie (in masura in care detineti informatii suficiente pentru a putea fi compilate)
• pozitionarea si valorile brandului pentru a-si asigura: valoarea, credibilitatea, potrivirea, sustenabilitatea si unicitatea
• identificare KSF, KSI, brand promise - factorii care ne vor asigura succesul, masurarea succesului si promisiunea marcii
_____
30 zile lucratoare
II. Configurare brand drivere in baza strategiei de brand:
• produs - elementele de definire si diferentiatorii;
• servicii - a nu se confunda cu produsul care e in sine un serviciu; este vorba de
servicii care sustin / acompaniaza vanzarea
• comunicare
- logo si slogan (elemente, constructie, spatiu liber, dimensiuni minime
aplicare, reguli aplicare, cromatica, fundaluri)
- manual de utilizare a identitatii vizuale: culori si fonturi de comunicare,
reguli de aplicare, aplicatii birotica (coala antet, plic, dosar, pix, notes, semnatura email – machete generice), aplicatii advertising si social media (logo imagine profil Facebook, Instagram si Youtube), aplicatii signalectica interioara si exterioara (caseta lu