Feedback
I.D.: 102282940

Servicii specializate de paza şi protecţie la obiectivele Hidroelectrica SA 14 Loturi

Data publicarii
04.09.24 Exista 392.276 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
79713000-5
Pretul estimativ:
2.522.880,00 RON - 2.522.880,00 RON
3.532.032,00 RON - 3.532.032,00 RON
5.045.760,00 RON - 5.045.760,00 RON
4.541.184,00 RON - 4.541.184,00 RON
3.532.032,00 RON - 3.532.032,00 RON
4.541.184,00 RON - 4.541.184,00 RON
2.522.880,00 RON - 2.522.880,00 RON
2.018.304,00 RON - 2.018.304,00 RON
4.036.608,00 RON - 4.036.608,00 RON
3.027.456,00 RON - 3.027.456,00 RON
9.082.368,00 RON - 9.082.368,00 RON
2.522.880,00 RON - 2.522.880,00 RON
3.532.032,00 RON - 3.532.032,00 RON
3.027.456,00 RON - 3.027.456,00 RON
 
 
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Conform Caiet de sarcini nr 18962/15.02.2024 Se vor incheia 2 contracte subsecvente perioada efectiva de prestare a serviciilor de 12 luni/contract subsecvent. Numar zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor 18, inainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor. Entitatea contractanta va raspunde la solicitarile de clarificari in a 11-a zi inainte de d...
Conform Caiet de sarcini nr 18962/15.02.2024 Se vor incheia 2 contracte subsecvente perioada efectiva de prestare a serviciilor de 12 luni/contract subsecvent. Numar zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor 18, inainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor. Entitatea contractanta va raspunde la solicitarile de clarificari in a 11-a zi inainte de data depunerii ofertelor. Se va raspunde doar la solicitarile de clarificari adresate de op.ec. in termenul limita enuntat anterior. Fiecare contract va intra in vigoare in conformitate cu Anexele la Caietul de sarcini nr 18962/15.02.2024 Perioadă derulare incepand cu 07.06.2024 ,Conform Caiet de sarcini nr 18962/15.02.2024 Se vor incheia 2 contracte subsecvente perioada efectiva de prestare a serviciilor de 12 luni/contract subsecvent. Numar zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor 18, inainte de term
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Servicii specializate de paza şi protecţie la obiectivele Hidroelectrica SA 14 Loturi 28.03.24
Servicii specializate de paza și protecție la obiectivele Hidroelectrica SA 14 Loturi 28.03.24
Servicii specializate de paza și protecție la obiectivele Hidroelectrica SA 14 Loturi  
Servicii specializate de paza şi protecţie la obiectivele Hidroelectrica SA perioada 2024 – 2026 SH Curtea de Argeş  
Servicii specializate de paza și protecție la obiectivele Hidroelectrica SA perioada 2024 – 2026 SH Curtea de Argeș 08.07.24
Servicii specializate de paza și protecție la obiectivele Hidroelectrica SA perioada 2024 – 2026 SH Curtea de Argeș  
Achiziţionarea de servicii de telefonie fixă 19.07.22
Acord cadru servicii de reparare şi de întreţinere a parcului auto al Direcţiei Genarale de Salubritate Sector 3, cu furnizarea pieselor de schimb necesare pentru prestarea serviciilor solicitate  
Achiziţionarea de servicii de telefonie fixă (lotul 1) şi servicii de telefonie mobilă (lotul 2) 09.09.19
Acord-cadru având ca obiect prestarea de servicii de suport, asistenţă tehnică şi mentenanţă software pentru asigurarea menţinerii în parametri optimi de funcţionare a ,,Soluţiei software pentru managementul proceselor specifice IT (HelpDesk & Ticketing)” (cod CPV: 71356300-1), în conformitate cu cerinţele minime obligatorii prevăzute în Secţiunea 2: Caietul de sarcini. Număr de referinţă atribuit dosarului de autoritatea contractantă: 14751237201833SO. 02.10.18