Ne angajăm să prestăm, cu profesionalism, în termenele convenite, şi la cele mai înalte standarde, următoarele activităţi: 1. Analiza şi verificarea eligibilităţii solicitantului, în conformitate cu prevederile menţionate în Ghidul aferent programului de finanţare; 2. Analiza şi verificarea eligibilităţii proiectului, în conformitate cu prevederile menţionate în Ghidul aferent programului de finanţare; 3. Analiza şi verific...
Ne angajăm să prestăm, cu profesionalism, în termenele convenite, şi la cele mai înalte standarde, următoarele activităţi: 1. Analiza şi verificarea eligibilităţii solicitantului, în conformitate cu prevederile menţionate în Ghidul aferent programului de finanţare; 2. Analiza şi verificarea eligibilităţii proiectului, în conformitate cu prevederile menţionate în Ghidul aferent programului de finanţare; 3. Analiza şi verificarea eligibilităţii cheltuielilor aferente proiectului, în conformitate cu prevederile menţionate în Ghidul aferent programului de finanţare; 4. Elaborarea şi transmiterea unei liste personalizate cu toate documentele necesare depunerii proiectului, şi asistenţă în obţinerea acestora; 5. Menţinerea unei evidenţe la zi în ceea ce priveşte situaţia documentelor şi a informaţiilor transmise (prin Google sheets/ alte metode online), respectiv responsabilităţile părţilor, alături de termenele calendaristice aferente; 6. Elaborarea Cererii de finanţare, inclusiv documentele anexe (declaraţii, formulare, alte documente tipizate); 7. Asistenţă la întocmirea şi încheierea Acordului de parteneriat în vederea participării la program (dacă este cazul); 8. Asamblarea dosarului de finanţare; 9. Asistenţă în realizarea înregistrării solicitantului în cadrul platformei MySMIS; 10. Înregistrarea şi transmiterea, în termen, a proiectului în cadrul platformei MySMIS, în funcţie de prevederile Ghidului aferent programului de finanţare sau a comunicărilor ulterioare; 11. Asiste