Ne angajăm să prestăm, cu profesionalism, în termenele convenite, şi la cele mai înalte standarde, următoarele activităţi:
1. Analiza şi verificarea eligibilităţii solicitantului, în conformitate cu prevederile menţionate în Ghidul aferent programului de finanţare;
2. Analiza şi verificarea eligibilităţii proiectului, în conformitate cu prevederile menţionate în Ghidul aferent programului de finanţare;
3. Analiza şi verific...
Ne angajăm să prestăm, cu profesionalism, în termenele convenite, şi la cele mai înalte standarde, următoarele activităţi:
1. Analiza şi verificarea eligibilităţii solicitantului, în conformitate cu prevederile menţionate în Ghidul aferent programului de finanţare;
2. Analiza şi verificarea eligibilităţii proiectului, în conformitate cu prevederile menţionate în Ghidul aferent programului de finanţare;
3. Analiza şi verificarea eligibilităţii cheltuielilor aferente proiectului, în conformitate cu prevederile menţionate în Ghidul aferent programului de finanţare;
4. Elaborarea şi transmiterea unei liste personalizate cu toate documentele necesare depunerii proiectului, şi asistenţă în obţinerea acestora;
5. Menţinerea unei evidenţe la zi în ceea ce priveşte situaţia documentelor şi a informaţiilor transmise (prin Google sheets/ alte metode online), respectiv responsabilităţile părţilor, alături de termenele calendaristice aferente;
6. Elaborarea Cererii de finanţare, inclusiv documentele anexe (declaraţii, formulare, alte documente tipizate);
7. Asistenţă la întocmirea şi încheierea Acordului de parteneriat în vederea participării la program (dacă este cazul);
8. Asamblarea dosarului de finanţare;
9. Asistenţă în realizarea înregistrării solicitantului în cadrul platformei MySMIS;
10. Înregistrarea şi transmiterea, în termen, a proiectului în cadrul platformei MySMIS, în funcţie de prevederile Ghidului aferent programului de finanţare sau a comunicărilor ulterioare;
11. Asiste