Contractul care urmează a fi atribuit are ca obiect achiziţia de servicii sociale pentru un pentru un număr de 46 copii/tineri, în centre rezidenţiale – case de tip familial .
Beneficiarii sunt copii pentru care Comisia de Protecţie a Copilului Cluj sau instanţa de judecată a hotărât/dispus plasamentul conform Legii nr.272/2004-privind respectarea şi promovarea drepturilor copilului in judetul Cluj, prin care să se asigure...
Contractul care urmează a fi atribuit are ca obiect achiziţia de servicii sociale pentru un pentru un număr de 46 copii/tineri, în centre rezidenţiale – case de tip familial .
Beneficiarii sunt copii pentru care Comisia de Protecţie a Copilului Cluj sau instanţa de judecată a hotărât/dispus plasamentul conform Legii nr.272/2004-privind respectarea şi promovarea drepturilor copilului in judetul Cluj, prin care să se asigure găzduire, îngrijire, educaţie nonformală şi informală, dezvoltarea autonomiei personale, consiliere în vederea integrării socio-familiale şi profesionale conform prevederilor standardelor de calitate în domeniu pentru serviciile de tip rezidenţial pentru copii, respectiv Ordinul 25/2019- Anexa nr.1- privind standardele minime de calitate pentru serviciile sociale de tip rezidenţial destinate copiilor din sistemul de protecţie socială.
Distribuirea celor 46 copii/tineri se va face conform următoarelor loturi:
• Lotul 1- Servicii sociale rezidenţiale pentru 12 băieţi cu vârste cuprinse între 7-26 ani– pe raza judeţului Cluj, infrastructura pusa la dispoziţie de către ofertant
• Lotul 2- Servicii sociale rezidenţiale pentru 12 fete cu vârste cuprinse între 7-26 ani – pe raza judeţului Cluj , infrastructura pusa la dispoziţie de către ofertant
• Lotul 3- Servicii sociale rezidenţiale pentru 12 copii/tineri (8 băieţi şi 4 fete) cu vârste cuprinse între 7-26 ani – pe raza judeţului Cluj, infrastructura pusă la dispoziţie de către ofertant
• Lotul 4- Servicii sociale rezidenţiale pentru 10 fete cu vârste cuprinse între 7-26 ani– pe raza judeţului Cluj, infrastructura pusă la dispoziţie de către ofertant
Lotul 1 , VE=1.037.136,00 lei
Lotul 2, VE=1.037.136,00 lei
Lotul 3, VE=1.037.136,00 lei
Lotul 4, VE=864.280,00 lei.
Toate precizările referitoare la specificaţiile calitative şi cantitative se regăsesc în Caietul de sarcini. Oferta va fi întocmită conform cerinţelor din caietul de sarcini
Numărul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor–maxim 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. Solicitările de clarificări se transmit pe mail-ul secretariat@dgaspc-cluj.ro,achizitii@dgaspc-cluj.ro, pe fax sau direct la registratura DGASPC Cluj. Data limită de transmitere a răspunsului la clarificări: autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificare in a 3 –a zi inainte de data limita stabilita pentru depunerea ofertelor pe www.dgaspc-cluj.ro, sectiunea Interes public/Achizitii Publice.