Feedback
I.D.: 92685574

SERVICII SOCIALE PENTRU PERSOANE ADULTE CU DIZABILITĂŢI NEUROPSIHICE PENTRU UN NUMĂR MAXIM DE 15 BENEFICIARI

Data publicarii
01.02.24 Exista 700.947 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
85310000-5
Termenul limita pentru depunere:
09.02.24 10:00
Pretul estimativ:
160.664,00 RON - 2.409.960,00 RON
Documente participare:
  1. Documentatie achizitie servicii sociale persoane adulte cu dizabilitati.pdf
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Autoritatea contractantă Direcţia Generală de Protecţie Socială şi Protecţia Copilului (DGASPC) Sector 4 achiziţionează SERVICII SOCIALE PENTRU PERSOANE ADULTE CU DIZABILITĂŢI NEUROPSIHICE PENTRU UN NUMĂR MAXIM DE 15 BENEFICIARI, conform cerinţelor prevăzute în caietul de sarcini ataşat prezentului anunţ, împreună cu invitaţia de participare - în atenţia oricărui furnizor de servicii sociale interesat, modelele de formulare...
Autoritatea contractantă Direcţia Generală de Protecţie Socială şi Protecţia Copilului (DGASPC) Sector 4 achiziţionează SERVICII SOCIALE PENTRU PERSOANE ADULTE CU DIZABILITĂŢI NEUROPSIHICE PENTRU UN NUMĂR MAXIM DE 15 BENEFICIARI, conform cerinţelor prevăzute în caietul de sarcini ataşat prezentului anunţ, împreună cu invitaţia de participare - în atenţia oricărui furnizor de servicii sociale interesat, modelele de formulare şi propunerile privind clauzele contractuale - acord-cadru şi contract subsecvent. Procedura de atribuire se va finaliza prin încheierea unui acord-cadru de servicii, cu un singur furnizor de servicii sociale, cu durata de 24 luni. Locul de prestare a serviciilor: UNUL SAU MAI MULTE CĂMINE/CENTRE REZIDENŢIALE PENTRU PERSOANE ADULTE CU DIZABILITĂŢI NEUROPSIHICE. Cod serviciu social: 8790 CR-D-I, CIA1. Estimările cantităţilor minime şi maxime care ar putea fi solicitate pe durata întregului acord-cadru, precum şi ale cantităţilor minime şi maxime care ar putea face obiectul unui singur contract subsecvent dintre cele care urmează a fi atribuite pe durata acordului-cadru, estimarea valorii celui mai mare contract subsecvent care urmează a fi atribuit pe durata acordului-cadru şi estimarea valorii maxime a acordului cadru - sunt prevăzute la pct. 7-8 din invitaţia de participare şi pct. 15 din caietul de sarcini.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Servicii sociale pentru persoane vârstnice, pentru un număr maxim de 40 beneficiari - Acord-cadru, 12 luni 05.02.24
ACORD CADRU "Servicii de închiriere, amplasare şi întreţinere a toaletelor automate racordabile la reţeaua de canalizare şi electricitate, precum şi a toaletelor ecologice mobile în Municipiul Bucureşti"  
,,Achiziţia de servicii de întreţinere şi service permanent a echipamentelor de diagnosticare tip VLT aflate în componenţa liniilor integrate din cadrul reprezentanţelor R.A.R.-R.A.”  
"SERVICII DE ÎNTREŢINERE ŞI SERVICE PERMANENT ALE STANDURILOR CU CLEME PENTRU BLOCAREA ROŢILOR LA MOPEDE/MOTOCICLETE"  
Furnizare si ditributie de fructe si / sau legume, lapte si / sau produse lactate, si produse de panificatie pentru pentru preşcolarii din grădiniţele cu program normal de 4 ore de stat autorizate/acreditate şi particulare acreditate şi pentru elevii din învăţământul primar şi gimnazial de stat şi particular din Sectorul 3 al Municipiului Bucuresti, pentru anii şcolari 2018-2022 21.12.18
Lot 1 - TOALETA TABARA Lot 2 - DUS TABARA  
Acord-cadru de servicii de reparare, mentenanta si intretinere aparatura medicala - 3  
Servicii de întreţinere şi reparaţii analizoare portabile pentru determinarea temperaturii punctului de rouă apă, model MDM 300 I.S 03.02.25
Servicii de acceptare a plăţilor de impozite, taxe, contribuţii şi alte sume cuvenite bugetului general consolidat, efectuate cu carduri de plată în sistem on-line prin intermediul SNEP  
Apă potabilă minerală plată prin dozatoare de apă rece si caldă 04.12.23