Feedback
I.D.: 84908019

Servicii si echipamente pentru configurarea si implementarea unui sistem informatic / unei platforme integrate de digitalizare a proceselor de administrare a informatiei si documentelor si simplificarea relatiei cu cetatenii, cu componenta de tip back-office, front-office, precum si integrarea datelor din punct de vedere informatic cu aplicatiile existente

Data publicarii
21.07.23 Exista 126.376 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
72212517-6 48000000-8 48820000-2 72265000-0
Termenul limita pentru depunere:
21.08.23
Pretul estimativ:
2.046.660,32 RON - 2.046.660,32 RON
Documente participare:

Arata toate atasamentele...

    Publicat la 21.07.23 Publicat la 05.08.23
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Autoritatea contractantă are ca obiectiv achizitia de active necorporale si corporale (FEDR) si pachete servicii dezvoltare implementare sistem informatic integrat pentru digitalizare a proceselor de administrare a informatiei si documentelor si simplificarea relatiei cu cetatenii, respectiv atribuireaunui contract de prestări servicii pentru o perioadă de maxim 3 luni pentru servicii si echipamente pentru configurarea si i...
Autoritatea contractantă are ca obiectiv achizitia de active necorporale si corporale (FEDR) si pachete servicii dezvoltare implementare sistem informatic integrat pentru digitalizare a proceselor de administrare a informatiei si documentelor si simplificarea relatiei cu cetatenii, respectiv atribuireaunui contract de prestări servicii pentru o perioadă de maxim 3 luni pentru servicii si echipamente pentru configurarea si implementarea unui sistem informatic / unei platforme integrate de digitalizare a proceselor de administrare a informatiei si documentelor si simplificarea relatiei cu cetatenii, cu componenta de tip back-office, front-office, precum si integrarea datelor din punct de vedere informatic cu aplicatiile existente. Termenul de solicitare de clarificări cu privire la Documentaţia de atribuire: A 18 zi înainte de data limită de depunere a ofertelor Termen de răspuns la solicitările de clarificări cu privire la Documentatia de atribuire: A 11 zi înainte de data limită de depunere a ofertelor
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Servicii si echipamente pentru configurarea si implementarea unui sistem informatic / unei platforme integrate de digitalizare a proceselor de administrare a informatiei si documentelor si simplificarea relatiei cu cetatenii, cu componenta de tip back-office, front-office, precum si integrarea datelor din punct de vedere informatic cu aplicatiile existente  
Servicii si echipamente pentru configurarea si implementarea unui sistem informatic / unei platforme integrate de digitalizare a proceselor de administrare a informatiei si documentelor si simplificarea relatiei cu cetatenii, cu componenta de tip back-office, front-office, precum si integrarea datelor din punct de vedere informatic cu aplicatiile existente 21.08.23
Servicii si echipamente pentru configurarea si implementarea unui sistem informatic / unei platforme integrate de digitalizare a proceselor de administrare a informatiei si documentelor si simplificarea relatiei cu cetatenii, cu componenta de tip back-office, front-office, precum si integrarea datelor din punct de vedere informatic cu aplicatiile existente  
Implementare portal servicii către cetăţeni şi actualizare sistem de management de documente prin digitalizare fluxuri interne ce deservesc aceste servicii pentru proiectul "SPED - Simplificarea Procedurilor prin Eficientizare şi Digitalizare la Consiliul Judeţean", cod MySMIS 128004  
Implementare portal servicii catre cetateni si actualizare sistem de management de documente prin digitalizare fluxuri interne ce deservesc aceste servicii pentru proiect "A.R.C.A. - Accesibilitatea procedurilor administrative prin Reducerea birocraţiei şi digitizare pentru Cetăţenii BĂNIEI", cod SIPOCA 514/cod MySmis 126292 19.10.20
Servicii de mentenanţă hard şi soft - 1 an aferente sistemului informatic integrat implementat în cadrul proiectului „Implementarea unui sistem integrat de e-administraţie la nivelul CJ Dolj şi a unor UAT-uri din judeţul Dolj” – SMIS 48401, începând cu data de 18.12.2018 25.10.18
FURNIZARE MASINI DE NUMARAT BANCNOTE BACK-OFFICE SI MASINI DE NUMARAT BANCNOTE FRONT-OFFICE PENTRU DIRECTIA GENERALA REGIONALA A FINANTELOR PUBLICE CRAIOVA ;  
Realizare şi implementare sistem de colectare şi votare proiecte propuse de cetăţeni Legea 350/2005 pentru proiect "A.R.C.A. - Accesibilitatea procedurilor administrative prin Reducerea birocraţiei şi digitizare pentru Cetăţenii BĂNIEI", cod SIPOCA 514/cod MySmis 126292" 17.06.21
Modernizare site web responsive si accesibil cu migrare de date pentru proiect "A.R.C.A. - Accesibilitatea procedurilor administrative prin Reducerea birocraţiei şi digitizare pentru Cetăţenii BĂNIEI", cod SIPOCA 514/cod MySmis 126292 09.12.20
Modernizare site web responsive si accesibil cu migrare de date pentru proiect "A.R.C.A. - Accesibilitatea procedurilor administrative prin Reducerea birocraţiei şi digitizare pentru Cetăţenii BĂNIEI", cod SIPOCA 514/cod MySmis 126292 27.04.21