Feedback
I.D.: 84981110

Servicii si echipamente pentru configurarea si implementarea unui sistem informatic / unei platforme integrate de digitalizare a proceselor de administrare a informatiei si documentelor si simplificarea relatiei cu cetatenii, cu componenta de tip back-office, front-office, precum si integrarea datelor din punct de vedere informatic cu aplicatiile existente

Data publicarii
24.07.23 Exista 56.657 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
72212517 48000000 48820000 72265000
Termenul limita pentru depunere:
21.08.23 15:00
Pretul estimativ:
2.046.660,32 RON
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Servicii de dezvoltare de software IT Software package and information systems Servers Servicii de configurare de software
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Servicii si echipamente pentru configurarea si implementarea unui sistem informatic / unei platforme integrate de digitalizare a proceselor de administrare a informatiei si documentelor si simplificarea relatiei cu cetatenii, cu componenta de tip back-office, front-office, precum si integrarea datelor din punct de vedere informatic cu aplicatiile existente  
Servicii si echipamente pentru configurarea si implementarea unui sistem informatic / unei platforme integrate de digitalizare a proceselor de administrare a informatiei si documentelor si simplificarea relatiei cu cetatenii, cu componenta de tip back-office, front-office, precum si integrarea datelor din punct de vedere informatic cu aplicatiile existente 21.08.23
Servicii si echipamente pentru configurarea si implementarea unui sistem informatic / unei platforme integrate de digitalizare a proceselor de administrare a informatiei si documentelor si simplificarea relatiei cu cetatenii, cu componenta de tip back-office, front-office, precum si integrarea datelor din punct de vedere informatic cu aplicatiile existente  
ACHIZITIE APLICATIE pentru DIGITALIZARE relatiei cu cetatenii - LICENŢĂ APLICAŢIA eFORMULARE  
"Audit tehnic al sistemului informatic" pentru proiectul "SPED – Simplificarea Procedurilor prin Eficientizare şi Digitalizare la Consiliul Judeţean, Cod MySMIS 128004" 28.05.20
Achizitie rapoarte de Credit Risk Full Report, in vederea verificarii actualilor si potentialilor clienti din punct de vedere al indicatorilor economico-financiari precum si monitorizarea situatiei financiare a clientilor/partenerilor de afaceri 05.04.21
Implementare portal servicii catre cetățeni și actualizare sistem de management de documente prin digitalizare fluxuri interne ce deservesc aceste servicii pentru proiect „ARCA – Accesibilitatea procedurilor administrative prin Reducerea birocraţiei şi digitizare pentru Cetăţenii Băniei", cod SIPOCA 514/cod MySmis 126292  
Implementare portal servicii catre cetățeni și actualizare sistem de management de documente prin digitalizare fluxuri interne ce deservesc aceste servicii pentru proiect „ARCA – Accesibilitatea procedurilor administrative prin Reducerea birocraţiei şi digitizare pentru Cetăţenii Băniei", cod SIPOCA 514/cod MySmis 126292 19.10.20
”achiziția unui sistem informatic integrat pentru municipiul bailesti,, 10.12.21
”ACHIZIȚIA UNUI SISTEM INFORMATIC INTEGRAT PENTRU MUNICIPIUL BAILESTI,, 22.11.21