Feedback
I.D.: 61851017

SERVICII - SF+PT Proiect pilot-bandă rapidă de transport public – Centru-Spitalul Judeţean

Data publicarii
31.08.21 Exista 210.562 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
79314000-8 71322000-1 71322500-6
Termenul limita pentru depunere:
12.10.21
Pretul estimativ:
336.135,00 RON - 336.135,00 RON
Documente participare:
  1. Clarificare banda rapida.pdf
  2. Model Formulare_SF_PT banda rapida.doc
  3. FisaDate_DF1117808.pdf
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Prin prezentul contract se vor presta urmatoarele servicii: expertizei tehnice asupra infrastructurii stradale, întocmirea studiului de fezabilitate conform H.G. nr. 907/29.11.2016 actualizată, (inclusiv studiu topografic, studiu geotehnic, documentaţii cadastrale, studiu de trafic/de circulaţie etc.) şi a documentaţilor pentru obţinerea tuturor acordurilor şi avizelor stabilite prin Certificatul de Urbanism, elaborarea pro...
Prin prezentul contract se vor presta urmatoarele servicii: expertizei tehnice asupra infrastructurii stradale, întocmirea studiului de fezabilitate conform H.G. nr. 907/29.11.2016 actualizată, (inclusiv studiu topografic, studiu geotehnic, documentaţii cadastrale, studiu de trafic/de circulaţie etc.) şi a documentaţilor pentru obţinerea tuturor acordurilor şi avizelor stabilite prin Certificatul de Urbanism, elaborarea proiectului pentru autorizarea lucrărilor şi obţinerea Autorizaţiei de construire, elborarea proiectului tehnic şi asigurarea asistenţei tehnice din partea proiectantului pe perioada desfăşurării procedurii de achiziţie a lucrărilor de execuţie (pentru formularea de răspunsuri la clarificări şi in calitate de expert cooptat) şi pe parcursul execuţiei lucrărilor până la finalizarea implementării proiectului şi predarea proiectului As Built pe specialităţi, la recepţia lucrării. Activitatile afernte prezentei documentatii, vor fi realizate in conformitate cu prevederile temei de proiectare, a notei conceptuale si a legislatiei in vigoare. Termenul de prestare a serviciilor este de 180 zile eşalonate în 3 etape după cum urmează: Etapa 1 presupune întocmirea studiului de fezabilitate, obţinerea studiilor, avizelor şi acordurilor de principiu necesare în maxim 80 de zile; în cadrul acestui termen, Prestatorul va transmite Beneficiarului soluţiile tehnice propuse în maxim 40 de zile, iar Beneficiarul va aviza soluţia tehnică propusă în maxim 10 zile; elaborarea proiectului pentru autorizarea lucrărilor şi predarea acestora în maxim 20 de zile de la aprobarea Studiului de fezabilitate. Etapa 2 presupune obţinerea Autorizaţiei de construire în maxim 40 zile de la finalizarea etapei 1. Proiectul pentru autorizarea lucrărilor de construire ca fi predate în termen de maxim 20 de zile de la aprobarea Studiului de fezabilitate Etapa 3 presupune întocmirea Proiectului Tehnic de Execuţie şi a următoarelor documentaţii: • Proiectul tehnic întocmit şi verificat conform legislaţiei în vigoare; • Plan SSM; • Documentaţia necesară aplicării procedurii de achiziţie publică în vederea atribuirii contractului de achiziţie publică pentru execuţia de lucrări (caiet de sarcini pe specialităţi, liste de cantităţi, etc); şi predarea acestora beneficiarului în maxim 40 de zile de la ordinul de începere pentru PT. În cazul în care Studiul de Fezabilitate nu a fost aprobat de plenul Consiliului Local Timişoara, contractul se consideră desfiinţat de plin drept, fără nici o obligaţie din partea achizitorului. Etapa 4 Asistenţă tehnică de specialitate din partea proiectantului Timpul alocat pentru asigurarea asistenţei tehnice nu este inclus în perioada de 180 zile definită mai sus. După predarea documentaţiei integrale, prestatorul are obligaţia de a presta serviciile aferente Etapei 4 Asistenţă tehnică de specialitate din partea proiectantului din tema de proiectare şi caietul de sarcini, după cum urmează: • Pe parcursul derulării procedurii de achiziţie publică pentru contractul de execuţie lucrări de realizare a obiectivului de investiţii elaborează răspunsuri la solicitările de clarificări înaintate de operatorii economici pe parcursul derulării procedurii de achiziţie a lucrărilor de execuţie şi întocmirea raportului de specialitate; a) Pe perioada implementării proiectului va realiza , fara a se limita, urmatoarele activitati: • participă pe şantier la verificarea fazelor de execuţie; • întocmeşte referatul de prezentare pentru toate specialităţile cu privire la modul în care a fost executată lucrarea; • întocmirea de documentaţii tehnice, acolo unde se impun; • întocmirea proceselor verbale de recepţie/lucrări ascunse/faze determinante; • întocmirea dispoziţiilor de şantier, când este cazul; • participarea la întocmirea cărţii tehnice a construcţiei, la recepţia lucrărilor executate şi la recepţia finală; predare proiect "As Built". Întreaga documentaţie rezultată în urma prestării serviciului va fi predată autorităţii contractante de către ofertantul declarat câştigător, cel târziu în ultima zi a perioadei ofertate pentru realizarea documentaţiei, pentru fiecare etapă în parte. Activitatile afernte prezentei documentatii, vor fi realizate in conformitate cu prevederile temei de proiectare, a notei conceptuale si a legislatiei in vigoare. Etapa 4 Asistenţă tehnică de specialitate din partea proiectantului, nu este cuprinsa in perioada de 180 zile. Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificare /informatii suplimentare, in a 12-a zi înainte de termenul limita stabilit pentru depunerea ofertelor, in conditiile in care solicitarile se vor adresa cu cel putin 22 zile înainte de termenul limita stabilit pentru depunerea ofertelor. Clarificarile depuse dupa acest termen nu vor mai fi luate in considerare.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
SERVICII - SF+PT Proiect pilot-bandă rapidă de transport public – Centru-Spitalul Judeţean 12.10.21
SERVICII - SF+PT Proiect pilot-bandă rapidă de transport public – Centru-Spitalul Judeţean 19.08.21
SERVICII - SF+PT Proiect pilot-bandă rapidă de transport public – Centru-Spitalul Judeţean 19.08.21
SERVICII SF+PT C9b Inelul IV Vest: Str. Garii – Bd. Dambovita  
SERVICII SF+PT C9b Inelul IV Vest: Str. Garii – Bd. Dambovita 18.05.21
Servicii elaborare SF+PT şi asigurarea asistenţei tehnice pe durata executării lucrărilor până la finalizarea acestora pentru obiectivul de investiţie " "Înfiintare Centru integrat de colectare separată prin aport voluntar destinat aglomerarii urbane Municipiul Timisoara" finanţat prin PNRR, Apel nr.PNRR/2022/C3/S/I.1.C, Subinvestiţia I.1.c, Componenta C3 - Managementul Deşeurilor  
Servicii elaborare,,SF+PT "Înfiinţarea a trei centre de colectare prin aport voluntar" în cadrul Apelului de Proiecte PNRR/2022/C3/S/I1.A, Componenta C3 – Manag.Deşeuri,Investiţia I1. Dezvoltarea, modern.şi complet.sistem.de managem.integrat al deşeurilor municip.la nivel de judeţ sau la nivel de oraşe/comune, Subinvestiţia I1.a. - Înfiinţarea de centre de colectare prin aport voluntar din PNRR.  
SERVICII - SF+PT Proiect pilot-bandă rapidă de transport public – Centru-Spitalul Judeţean  
SERVICII - SF+PT Proiect pilot-bandă rapidă de transport public – Centru-Spitalul Judeţean  
Lucrări - proiectare şi execuţie privind "Amenajare intersecţie DJ 692A cu DC 46, în Dudeştii Noi"