Feedback
I.D.: 71081836

Servicii service auto si piese auto pentru anul 2022

Data publicarii
12.07.22 Exista 123.592 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
50112000-3
Pretul estimativ:
111.093,00 RON - 111.093,00 RON
 
 
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Valoarea estimată a acordului -cadru: 73.381 - 111.093 lei fara TVA, din care:-piese de schimb auto 51.277 - 75.291 lei fara TVA;-Manopera si servicii 22.104 - 35.802 lei fara TVA.Contractele subsecvente vor fi încheiate în functie de necesitatile efective ale autoritatii contractante. Cantitatile minime si maxime mentionate reprezinta estimari ale cantitatilor care ar putea fi solicitate pe întreaga durata a acordului-cadr...
Valoarea estimată a acordului -cadru: 73.381 - 111.093 lei fara TVA, din care:-piese de schimb auto 51.277 - 75.291 lei fara TVA;-Manopera si servicii 22.104 - 35.802 lei fara TVA.Contractele subsecvente vor fi încheiate în functie de necesitatile efective ale autoritatii contractante. Cantitatile minime si maxime mentionate reprezinta estimari ale cantitatilor care ar putea fi solicitate pe întreaga durata a acordului-cadru, acestea putând fi mai mici, egale sau mai mari fata de cele estimate, în functie de necesitatile autoritatii contractante.Avand in vedere ca nu se cunoaste cu exactitate tipul de reparatii si cantitatile necesare din fiecare piesa de schimb de care autoturismele vor avea nevoie pentru buna functionare, achizitia se va finaliza cu incheierea unui acord-cadru ce va fi pus în aplicare prin intermediul unor contracte subsecvente.Contractele subsecvente vor fi încheiate în functie de necesitatile efective ale autoritatii contractante. Cantitatile minime si maxime mentionate reprezinta estimari ale cantitatilor care ar putea fi solicitate pe întreaga durata a acordului-cadru, acestea putând fi mai mici, egale sau mai mari fata de cele estimate, în functie de necesitatile autoritatii contractanteCu certitudine, la momentul intocmirii prezentei documentatii, se cunosc doar interventiile de tip VTP (Verificarile tehnice periodice), interventii ce constau in inlocuirea de consumabile tip ulei motor, filtre aer, filtre ulei, filtre combustibil, operatiuni ce trebuiesc efectuate pentru toate autoturismele din parcul auto anual si, doar pentru o parte din autoturisme, efectuarea Inspectiei Tehnice Periodice (ITP).Subliniem ca acele cantitati minime si maxime pe care autoritatea contractanta le-a stabilit initial in documentatia de atribuire si ulterior in acordul cadru reprezinta ESTIMARI ale unor cantitati care ar putea fi solicitate pe durata intregului acord-cadru si nu cantitatile exacte care vor fi achizitionate, acestea din urma putand fi mai mici, egale sau mai mari, raportat la cele estimate, in functie de necesitatile efective ale autoritatii contractante. Avand in vedere faptul ca este vorba despre estimari, pe parcursul derularii acordului cadru informatiile privitoare la cantitati trebuie privite ca repere ce se bucura de un grad ridicat de flexibilitate.Drept urmare, un prim contract subsecvent la acordul cadrul va include cel putin consumabilele si manopera necesare efectuarii VTP-urilor pentru toate autovehiculele din parcul auto, servicii ITP pentru 6 autovehicule si 30 servicii de constatare / diagnoza.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Achizitie "Dezinfectanti": Lot I – Dezinfectant mâini 0,5l, Lot II – Dezinfectant suprafeţe 5l, Lot III – Tablete cloringene (1 kg), Lot IV – Dezinfectant suprafeţe 1l cu pulverizator  
"Achiziţie tonere, cartuşe cerneală şi laser"  
Achiziţie coşuri de gunoi stradal: - Lotul 1 Coşuri de gunoi din fibra de sticlă, - Lotul 2 Coşuri de gunoi cu picior şi scrumieră, - Lotul 3 Coşuri de gunoi stradal pentru colectare selectivă  
"Achizitie echipamente şi materiale individuale de protecţie pentru prevenirea răspândirii COVID-19: LOT I – Măşti protecţie, LOT II – Mănuşi de unică folosinţă, LOT III – Halat unică folosinţă"  
Servicii poştale de distribuire a corespondenţei:- Lot 1 - „Servicii poştale de distribuire a corespondenţei în ţară şi străinătate” - Lot 2 – „Servicii de printare, împlicuire documente pentru contribuabili, transport plicuri şi expedierea acestora la destinatari, scanare ulterioară a confirmărilor şi trimiterilor returnate, transport final al acestora la sediul DIT şi operaţiuni finale”, 20.06.24
Servicii poştale de distribuire a corespondenţei:Lot1-Servicii poştale de distribuire a corespondenţei în ţară şi străinătate;Lot 2–Servicii de printare, împlicuire documente pentru contribuabili,transport plicuri la operatorul poștal care asigură expedierea acestora la destinatari,scanare a confirmărilor şi trimiterilor returnate,transport final al acestora la sediul DIT şi operaţiuni finale.  
Achiziţie gard împrejmuire zone verzi: - Lotul 1 Gard bordurat pentru împrejmuire zone verzi; - Lotul 2 Gard ornamental pentru împrejmuire zone verzi  
Achiziţie echipamente locuri de joacă: Lotul 1 Echipamente locuri de joacă, Lotul 2 Echipamente fitness  
"Achiziţie hârtie pentru imprimante, copiatoare (hartie xerox) şi role hârtie plotter": Lot 1:Hârtie A4 şi A3 pentru imprimante si copiatoare, Lot 2: Role hârtie plotter  
Modernizare şi reabilitare străzi, trotuare şi alei din Municipiul Craiova" (P.T. si D.E., verificare tehnică de calitate, asistenţă tehnică, execuţie): Lot 1 - Nord, Lot 2 - Sud