Feedback
I.D.: 71503716

SERVICII REVIZII TEHNICE, REPARATII SI INTERVENTII PENTRU SISTEMELE DE DETECTIE, ALARMARE SI STINGERE INCENDIU APARTINAND IMOBILELOR ADMINISTRATE DE ASSC PLOIESTI

Data publicarii
25.07.22 Exista 65.434 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
50413200-5
Pretul estimativ:
42.751,25 RON - 42.751,25 RON
54.261,37 RON - 54.261,37 RON
27.394,70 RON - 27.394,70 RON
41.660,59 RON - 41.660,59 RON
 
 
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
1. LOT 1 - Servicii revizii tehnice, reparatii si interventii la Sistemul automat de stingere a incendiilor cu sprinklere, Informatii privind acordul-cadru pentru fiecare lot:i) Durata acordului-cadru: 3(trei) ani;ii) Modalitatea de incheiere: cu mai multi operatori economici;iii) Numărul de operatori economici care vor fi parte a acordului-cadru: maxim 3(trei) operatori economici;Nota: Autoritatea contractanta...
1. LOT 1 - Servicii revizii tehnice, reparatii si interventii la Sistemul automat de stingere a incendiilor cu sprinklere, Informatii privind acordul-cadru pentru fiecare lot:i) Durata acordului-cadru: 3(trei) ani;ii) Modalitatea de incheiere: cu mai multi operatori economici;iii) Numărul de operatori economici care vor fi parte a acordului-cadru: maxim 3(trei) operatori economici;Nota: Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a nu anula procedura de atribuire si de a incheia acordul-cadru si cu un singur operator economic, in cazul in care in urma procesului de evaluare a ofertelor, o singura oferta este declarata admisibila.iv) Modul de executare a acordului-cadru: fara reluarea competitiei;v) Calendarul estimativ si frecventa atribuirii contractelor subsecvente pe durata acordului-cadru:- contract subsecvent nr. 1: de la data incheierii acordului-cadru pana la data de 31.12.2022;- contract subsecvent nr. 2: de la data de 01.01.2023 pana la data de 31.12.2023;- contract subsecvent nr. 3: de la data de 01.01.2024 pana la data de 31.12.2024;- contract subsecvent nr. 4: de la data de 01.01.2025 pana la data implinirii celor 3 ani pentru care s-a incheiat acordul-cadru (estimativ mai 2025);vi) Cantitatile minime si maxime estimate pentru acordul-cadru, respectiv pentru cel mai mare contract subsecvent ce se anticipeaza a fi atribuit pe durata acordului-cadru pentru fiecare lot: se regasesc in Anexele 1-4 la Caietul de sarcini;vii) Valoarea maxima estimata a acordurilor-cadru: LOT 1 = 42.751,25 lei fara TVA;viii) Valoarea maxima estimata (fara TVA) a celui mai mare contract subsecvent ce se anticipeaza a fi atribuit pe durata acordului-cadru pentru fiecare lot: - LOT 1 = 14.323,70 lei fara TVA;. 2. LOT 2 - Servicii revizii tehnice, reparatii si interventii la Sistemul de hidranti (interiori si exteriori) si statii de pompare pentru incendiu, i) Durata acordului-cadru: 3(trei) ani;ii) Modalitatea de incheiere: cu mai multi operatori economici;iii) Numărul de operatori economici care vor fi parte a acordului-cadru: maxim 3(trei) operatori economici;Nota: Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a nu anula procedura de atribuire si de a incheia acordul-cadru si cu un singur operator economic, in cazul in care in urma procesului de evaluare a ofertelor, o singura oferta este declarata admisibila.iv) Modul de executare a acordului-cadru: fara reluarea competitiei;v) Calendarul estimativ si frecventa atribuirii contractelor subsecvente pe durata acordului-cadru:- contract subsecvent nr. 1: de la data incheierii acordului-cadru pana la data de 31.12.2022;- contract subsecvent nr. 2: de la data de 01.01.2023 pana la data de 31.12.2023;- contract subsecvent nr. 3: de la data de 01.01.2024 pana la data de 31.12.2024;- contract subsecvent nr. 4: de la data de 01.01.2025 pana la data implinirii celor 3 ani pentru care s-a incheiat acordul-cadru (estimativ mai 2025);vi) Cantitatile minime si maxime estimate pentru acordul-cadru, respectiv pentru cel mai mare contract subsecvent ce se anticipeaza a fi atribuit pe durata acordului-cadru pentru fiecare lot: se regasesc in Anexele 1-4 la Caietul de sarcini;vii) Valoarea maxima estimata a acordurilor-cadru: LOT 2 = 54.261,37 lei fara TVA; viii) Valoarea maxima estimata (fara TVA) a celui mai mare contract subsecvent ce se anticipeaza a fi atribuit pe durata acordului-cadru pentru fiecare lot: - LOT 2 = 18.441,42 lei fara TVA;. 3. LOT 3 - Servicii revizii tehnice, reparatii si interventii la Sistemul de desfumare, i) Durata acordului-cadru: 3(trei) ani;ii) Modalitatea de incheiere: cu mai multi operatori economici;iii) Numărul de operatori economici care vor fi parte a acordului-cadru: maxim 3(trei) operatori economici;Nota: Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a nu anula procedura de atribuire si de a incheia acordul-cadru si cu un singur operator economic, in cazul in care in urma procesului de evaluare a ofertelor, o singura oferta este declarata admisibila.iv) Modul de executare a acordului-cadru: fara reluarea competitiei;v) Calendarul estimativ si frecventa atribuirii contractelor subsecvente pe durata acordului-cadru:- contract subsecvent nr. 1: de la data incheierii acordului-cadru pana la data de 31.12.2022;- contract subsecvent nr. 2: de la data de 01.01.2023 pana la data de 31.12.2023;- contract subsecvent nr. 3: de la data de 01.01.2024 pana la data de 31.12.2024;- contract subsecvent nr. 4: de la data de 01.01.2025 pana la data implinirii celor 3 ani pentru care s-a incheiat acordul-cadru (estimativ mai 2025);vi) Cantitatile minime si maxime estimate pentru acordul-cadru, respectiv pentru cel mai mare contract subsecvent ce se anticipeaza a fi atribuit pe durata acordului-cadru pentru fiecare lot: se regasesc in Anexele 1-4 la Caietul de sarcini;vii) Valoarea maxima estimata a acordurilor-cadru: LOT 3 = 27.394,70 lei fara TVA;viii) Valoarea maxima estimata (fara TVA) a celui mai mare contract subsecvent ce se anticipeaza a fi atribuit pe durata acordului-cadru pentru fiecare lot: - LOT 3 = 8.821,34 lei fara TVA;. 4. LOT 4 - Servicii revizii tehnice, reparatii si interventii la Sistemul de detectie si alarmare., i) Durata acordului-cadru: 3(trei) ani;ii) Modalitatea de incheiere: cu mai multi operatori economici;iii) Numărul de operatori economici care vor fi parte a acordului-cadru: maxim 3(trei) operatori economici;Nota: Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a nu anula procedura de atribuire si de a incheia acordul-cadru si cu un singur operator economic, in cazul in care in urma procesului de evaluare a ofertelor, o singura oferta este declarata admisibila.iv) Modul de executare a acordului-cadru: fara reluarea competitiei;v) Calendarul estimativ si frecventa atribuirii contractelor subsecvente pe durata acordului-cadru:- contract subsecvent nr. 1: de la data incheierii acordului-cadru pana la data de 31.12.2022;- contract subsecvent nr. 2: de la data de 01.01.2023 pana la data de 31.12.2023;- contract subsecvent nr. 3: de la data de 01.01.2024 pana la data de 31.12.2024;- contract subsecvent nr. 4: de la data de 01.01.2025 pana la data implinirii celor 3 ani pentru care s-a incheiat acordul-cadru (estimativ mai 2025);vi) Cantitatile minime si maxime estimate pentru acordul-cadru, respectiv pentru cel mai mare contract subsecvent ce se anticipeaza a fi atribuit pe durata acordului-cadru pentru fiecare lot: se regasesc in Anexele 1-4 la Caietul de sarcini;vii) Valoarea maxima estimata a acordurilor-cadru: LOT 4 = 41.660,59 lei fara TVA;viii) Valoarea maxima estimata (fara TVA) a celui mai mare contract subsecvent ce se anticipeaza a fi atribuit pe durata acordului-cadru pentru fiecare lot: - LOT 4 = 14.613,54 lei fara TVA..
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
SERVICII REVIZII TEHNICE, REPARATII SI INTERVENTII PENTRU SISTEMELE DE DETECTIE, ALARMARE SI STINGERE INCENDIU APARTINAND IMOBILELOR ADMINISTRATE DE ASSC PLOIESTI  
ACORDURI-CADRU DE FURNIZARE PRODUSE ALIMENTARE CANTINA SOCIALA SI CAMIN BATRANI PLOIESTI: LOT 1 - produse de panificatie si patiserie;- LOT 2 - carne si preparate din carne; - LOT 3 - lapte si preparate din lapte; - LOT 4 - legume congelate; - LOT 5 - produse si derivate din cereale; - LOT 6 - conserve; - LOT 7 - legume si fructe; - LOT 8 - diverse alimente; - LOT 9 - peste si preparate din peste  
ACORDURI-CADRU DE FURNIZARE PRODUSE ALIMENTARE CANTINA SOCIALA SI CAMIN BATRANI PLOIESTI: LOT 1 - produse de panificatie si patiserie;- LOT 2 - carne si preparate din carne; - LOT 3 - lapte si preparate din lapte; - LOT 4 - legume congelate; - LOT 5 - produse si derivate din cereale; - LOT 6 - conserve; - LOT 7 - legume si fructe; - LOT 8 - diverse alimente; - LOT 9 - peste si preparate din peste  
ACORDURI-CADRU DE FURNIZARE PRODUSE ALIMENTARE CANTINA SOCIALA SI CAMIN BATRANI PLOIESTI: LOT 1 - produse de panificatie si patiserie;- LOT 2 - carne si preparate din carne; - LOT 3 - lapte si preparate din lapte; - LOT 4 - legume congelate; - LOT 5 - produse si derivate din cereale; - LOT 6 - conserve; - LOT 7 - legume si fructe; - LOT 8 - diverse alimente; - LOT 9 - peste si preparate din peste  
ACORDURI-CADRU DE FURNIZARE PRODUSE ALIMENTARE CANTINA SOCIALA SI CAMIN BATRANI PLOIESTI: LOT 1 - produse de panificatie si patiserie;- LOT 2 - carne si preparate din carne; - LOT 3 - lapte si preparate din lapte; - LOT 4 - legume congelate; - LOT 5 - produse si derivate din cereale; - LOT 6 - conserve; - LOT 7 - legume si fructe; - LOT 8 - diverse alimente; - LOT 9 - peste si preparate din peste  
ACORDURI-CADRU DE FURNIZARE PE LOTURI PRODUSE ALIMENTARE CANTINA SOCIALA SI CAMIN BATRANI PLOIESTI 20.11.24
ACORD-CADRU DE SERVICII: LOT 1 SERVICII DE MENTENANTA PENTRU CTA-URILE DIN DOTAREA SISTEMULUI DE INCALZIRE-RACIRE CLADIREA DIN PLOIESTI, PIATA EROILOR NR. 1A; LOT 2 SERVICII DE MENTENANTA PENTRU CHILLERELE SISTEMULUI DE RACIRE AL CLADIRII DIN PLOIESTI, PIATA EROILOR NR. 1A; LOT 3 SERVICII DE MENTENATA PENTRU SISTEMUL DE RACIRE AL SALII SERVERELOR, ETAJ 3, CLADIRE DIN PLOIESTI PIATA EROILOR 1A  
ACORD-CADRU DE SERVICII avand ca obiect SERVICII DE MENTENANTA PENTRU: LOT 1: ASCENSOARE SEDIUL ASSC PLOIESTI – IMOBIL PIATA EROILOR, NR. 1A LOT 2: ASCENSOARE BLOCURI LOCUINTE SOCIALE – STR. LIBERTATII, NR. 3, BL. 31 LOT 3: PLATFORMA AUTORIDICATOARE DE MARFA CANTINA SOCIALA PLOIESTI - STR. MIHAI BRAVU NR. 231  
SERVICII REVIZII TEHNICE, REPARATII SI INTERVENTII PENTRU SISTEMELE DE DETECTIE, ALARMARE SI STINGERE INCENDIU APARTINAND IMOBILELOR ADMINISTRATE DE ASSC PLOIESTI  
FURNIZARE ENERGIE ELECTRICA PENTRU SEDII / STRUCTURI PROPRII SAU AFLATE IN ADMINISTRAREA ADMINISTRATIEI SERVICIILOR SOCIALE COMUNITARE PLOIESTI