SERVICII REVIZII TEHNICE, REPARATII SI INTERVENTII PENTRU SISTEMELE DE DETECTIE, ALARMARE SI STINGERE INCENDIU APARTINAND IMOBILELOR ADMINISTRATE DE ASSC PLOIESTI:
LOT 1 - Servicii revizii tehnice, reparatii si interventii la Sistemul automat de stingere a incendiilor cu sprinklere;
LOT 2 - Servicii revizii tehnice, reparatii si interventii la Sistemul de hidranti (interiori si exteriori) si statii de pompare pentru incendi...
SERVICII REVIZII TEHNICE, REPARATII SI INTERVENTII PENTRU SISTEMELE DE DETECTIE, ALARMARE SI STINGERE INCENDIU APARTINAND IMOBILELOR ADMINISTRATE DE ASSC PLOIESTI:
LOT 1 - Servicii revizii tehnice, reparatii si interventii la Sistemul automat de stingere a incendiilor cu sprinklere;
LOT 2 - Servicii revizii tehnice, reparatii si interventii la Sistemul de hidranti (interiori si exteriori) si statii de pompare pentru incendiu;
LOT 3 - Servicii revizii tehnice, reparatii si interventii la Sistemul de desfumare;
LOT 4 - Servicii revizii tehnice, reparatii si interventii la Sistemul de detectie si alarmare.
Locul principal de prestare:
- Sediul A.S.S.C. din Piata Eroilor, nr. 1A;
- Camin Locuinte Sociale din str. Mihai Bravu, nr. 231;
- Centrul Social de Urgenta pentru Persoane fara Adapost din B-dul Petrolului, nr. 8A;
- Caminul de Batrani din str. Cosminele, nr. 11A;
- Cantina Sociala din str. Mihai Bravu, nr. 231.
Cod NUTS: RO316 - Prahova
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru pentru fiecare lot:
i) Durata acordului-cadru: 3(trei) ani;
ii) Modalitatea de incheiere: cu mai multi operatori economici;
iii) Numărul de operatori economici care vor fi parte a acordului-cadru: maxim 3(trei) operatori economici;
Nota: Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a nu anula procedura de atribuire si de a incheia acordul-cadru si cu un singur operator economic, in cazul in care in urma procesului de evaluare a ofertelor, o singura oferta este declarata admisibila.
iv) Modul de executare a acordului-cadru: fara reluarea competitiei;
v) Calendarul estimativ si frecventa atribuirii contractelor subsecvente pe durata acordului-cadru:
- contract subsecvent nr. 1: de la data incheierii acordului-cadru pana la data de 31.12.2022;
- contract subsecvent nr. 2: de la data de 01.01.2023 pana la data de 31.12.2023;
- contract subsecvent nr. 3: de la data de 01.01.2024 pana la data de 31.12.2024;
- contract subsecvent nr. 4: de la data de 01.01.2025 pana la data implinirii celor 3 ani pentru care s-a incheiat acordul-cadru (estimativ mai 2025);
vi) Cantitatile minime si maxime estimate pentru acordul-cadru, respectiv pentru cel mai mare contract subsecvent ce se anticipeaza a fi atribuit pe durata acordului-cadru pentru fiecare lot: se regasesc in Anexele 1-4 la Caietul de sarcini;
vii) Valoarea maxima estimata a acordurilor-cadru: 166.067,91 lei fara TVA, 197.620,81 lei inclusiv TVA, defalcata astfel:
- LOT 1 = 42.751,25 lei fara TVA;
- LOT 2 = 54.261,37 lei fara TVA;
- LOT 3 = 27.394,70 lei fara TVA;
- LOT 4 = 41.660,59 lei fara TVA;
viii) Valoarea maxima estimata (fara TVA) a celui mai mare contract subsecvent ce se anticipeaza a fi atribuit pe durata acordului-cadru pentru fiecare lot:
- LOT 1 = 14.323,70 lei fara TVA;
- LOT 2 = 18.441,42 lei fara TVA;
- LOT 3 = 8.821,34 lei fara TVA;
- LOT 4 = 14.613,54 lei fara TVA.