Se achizitioneaza SERVICII REVIZII TEHNICE, REPARATII SI INTERVENTII PENTRU SISTEMELE DE DETECTIE, ALARMARE SI STINGERE INCENDIU APARTINAND IMOBILELOR ADMINISTRATE DE ASSC PLOIESTI:
LOT 1 - Servicii revizii tehnice, reparatii si interventii la Sistemul automat de stingere a incendiilor cu sprinklere;
LOT 2 - Servicii revizii tehnice, reparatii si interventii la Sistemul de stingere cu gaz Inergen;
LOT 3 - Servicii revizii...
Se achizitioneaza SERVICII REVIZII TEHNICE, REPARATII SI INTERVENTII PENTRU SISTEMELE DE DETECTIE, ALARMARE SI STINGERE INCENDIU APARTINAND IMOBILELOR ADMINISTRATE DE ASSC PLOIESTI:
LOT 1 - Servicii revizii tehnice, reparatii si interventii la Sistemul automat de stingere a incendiilor cu sprinklere;
LOT 2 - Servicii revizii tehnice, reparatii si interventii la Sistemul de stingere cu gaz Inergen;
LOT 3 - Servicii revizii tehnice, reparatii si interventii la Sistemul de hidranti (interiori si exteriori) si statii de pompare pentru incendiu;
LOT 4 - Servicii revizii tehnice, reparatii si interventii la Sistemul de desfumare;
LOT 5 - Servicii revizii tehnice, reparatii si interventii la Sistemul de detectie si alarmare;
conform cerintelor Caietului de sarcini.
Informatii privind acordul-cadru pentru fiecare lot:
i) Durata acordului-cadru: 3(trei) ani;
ii) Modalitatea de incheiere: cu mai multi operatori economici;
iii) Numărul de operatori economici care vor fi parte a acordului-cadru: maxim 3(trei) operatori economici;
Nota: Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a nu anula procedura de atribuire si de a incheia acordul-cadru si cu un singur operator economic, in cazul in care in urma procesului de evaluare a ofertelor, o singura oferta este declarata admisibila.
iv) Modul de executare a acordului-cadru: fara reluarea competitiei;
v) Calendarul estimativ si frecventa atribuirii contractelor subsecvente pe durata acordului-cadru:
- contract subsecvent nr. 1: de la data incheierii acordului-cadru pana la data de 31.12.2019;
- contract subsecvent nr. 2: de la data de 01.01.2020 pana la data de 31.12.2020;
- contract subsecvent nr. 3: de la data de 01.01.2021 pana la data de 31.12.2021;
- contract subsecvent nr. 4: de la data de 01.01.2022 pana la data implinirii celor 3 ani pentru care s-a incheiat acordul-cadru (estimativ aprilie 2022);
vi) Cantitatile minime si maxime estimate pentru acordul-cadru, respectiv pentru cel mai mare contract subsecvent ce se anticipeaza a fi atribuit pe durata acordului-cadru pentru fiecare lot: se regasesc in Anexele 1-5 la Caietul de sarcini;
vii) Valoarea maxima estimata (fara TVA) a acordurilor-cadru: 202.903,62 lei, defalcata astfel:
- LOT 1 = 44.087,08 lei fara TVA;
- LOT 2 = 18.041,18 lei fara TVA;
- LOT 3 = 47.552,75 lei fara TVA;
- LOT 4 = 27.290,17 lei fara TVA;
- LOT 5 = 65.932,44 lei fara TVA.
viii) Valoarea maxima estimata (fara TVA) a celui mai mare contract subsecvent ce se anticipeaza a fi atribuit pe durata acordului-cadru pentru fiecare lot:
- LOT 1 = 14.577,90 lei fara TVA;
- LOT 2 = 6.083,03 lei fara TVA;
- LOT 3 = 16.112,52 lei fara TVA;
- LOT 4 = 9.231,34 lei fara TVA;
- LOT 5 = 23.278,99 lei fara TVA.