Feedback
I.D.: 34873349

SERVICII REVIZII TEHNICE, REPARATII SI INTERVENTII PENTRU SISTEMELE DE DETECTIE, ALARMARE SI STINGERE INCENDIU APARTINAND IMOBILELOR ADMINISTRATE DE ASSC PLOIESTI: LOT 1 - Servicii revizii tehnice, reparatii si interventii la Sistemul automat de stingere a incendiilor cu sprinklere; LOT 2 - Servicii revizii tehnice, reparatii si interventii la Sistemul de stingere cu gaz Inergen; LOT 3 - Servicii revizii tehnice, reparatii si interventii la Sistemul de hidranti (interiori si exteriori) si statii de pompare pentru incendiu; LOT 4 - Servicii revizii tehnice, reparatii si interventii la Sistemul de desfumare; LOT 5 - Servicii revizii tehnice, reparatii si interventii la Sistemul de detectie si alarmare.

Data publicarii
28.03.19 Exista 271.160 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
50413200-5
Termenul limita pentru depunere:
10.04.19
Pretul estimativ:
202.903,62 RON - 202.903,62 RON
Documente participare:
  1. 7-SCN1040649.zip
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Se achizitioneaza SERVICII REVIZII TEHNICE, REPARATII SI INTERVENTII PENTRU SISTEMELE DE DETECTIE, ALARMARE SI STINGERE INCENDIU APARTINAND IMOBILELOR ADMINISTRATE DE ASSC PLOIESTI: LOT 1 - Servicii revizii tehnice, reparatii si interventii la Sistemul automat de stingere a incendiilor cu sprinklere; LOT 2 - Servicii revizii tehnice, reparatii si interventii la Sistemul de stingere cu gaz Inergen; LOT 3 - Servicii revizii...
Se achizitioneaza SERVICII REVIZII TEHNICE, REPARATII SI INTERVENTII PENTRU SISTEMELE DE DETECTIE, ALARMARE SI STINGERE INCENDIU APARTINAND IMOBILELOR ADMINISTRATE DE ASSC PLOIESTI: LOT 1 - Servicii revizii tehnice, reparatii si interventii la Sistemul automat de stingere a incendiilor cu sprinklere; LOT 2 - Servicii revizii tehnice, reparatii si interventii la Sistemul de stingere cu gaz Inergen; LOT 3 - Servicii revizii tehnice, reparatii si interventii la Sistemul de hidranti (interiori si exteriori) si statii de pompare pentru incendiu; LOT 4 - Servicii revizii tehnice, reparatii si interventii la Sistemul de desfumare; LOT 5 - Servicii revizii tehnice, reparatii si interventii la Sistemul de detectie si alarmare; conform cerintelor Caietului de sarcini. Informatii privind acordul-cadru pentru fiecare lot: i) Durata acordului-cadru: 3(trei) ani; ii) Modalitatea de incheiere: cu mai multi operatori economici; iii) Numărul de operatori economici care vor fi parte a acordului-cadru: maxim 3(trei) operatori economici; Nota: Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a nu anula procedura de atribuire si de a incheia acordul-cadru si cu un singur operator economic, in cazul in care in urma procesului de evaluare a ofertelor, o singura oferta este declarata admisibila. iv) Modul de executare a acordului-cadru: fara reluarea competitiei; v) Calendarul estimativ si frecventa atribuirii contractelor subsecvente pe durata acordului-cadru: - contract subsecvent nr. 1: de la data incheierii acordului-cadru pana la data de 31.12.2019; - contract subsecvent nr. 2: de la data de 01.01.2020 pana la data de 31.12.2020; - contract subsecvent nr. 3: de la data de 01.01.2021 pana la data de 31.12.2021; - contract subsecvent nr. 4: de la data de 01.01.2022 pana la data implinirii celor 3 ani pentru care s-a incheiat acordul-cadru (estimativ aprilie 2022); vi) Cantitatile minime si maxime estimate pentru acordul-cadru, respectiv pentru cel mai mare contract subsecvent ce se anticipeaza a fi atribuit pe durata acordului-cadru pentru fiecare lot: se regasesc in Anexele 1-5 la Caietul de sarcini; vii) Valoarea maxima estimata (fara TVA) a acordurilor-cadru: 202.903,62 lei, defalcata astfel: - LOT 1 = 44.087,08 lei fara TVA; - LOT 2 = 18.041,18 lei fara TVA; - LOT 3 = 47.552,75 lei fara TVA; - LOT 4 = 27.290,17 lei fara TVA; - LOT 5 = 65.932,44 lei fara TVA. viii) Valoarea maxima estimata (fara TVA) a celui mai mare contract subsecvent ce se anticipeaza a fi atribuit pe durata acordului-cadru pentru fiecare lot: - LOT 1 = 14.577,90 lei fara TVA; - LOT 2 = 6.083,03 lei fara TVA; - LOT 3 = 16.112,52 lei fara TVA; - LOT 4 = 9.231,34 lei fara TVA; - LOT 5 = 23.278,99 lei fara TVA.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
SERVICII REVIZII TEHNICE, REPARATII SI INTERVENTII PENTRU SISTEMELE DE DETECTIE, ALARMARE SI STINGERE INCENDIU APARTINAND IMOBILELOR ADMINISTRATE DE ASSC PLOIESTI  
SERVICII REVIZII TEHNICE, REPARATII SI INTERVENTII PENTRU SISTEMELE DE DETECTIE, ALARMARE SI STINGERE INCENDIU APARTINAND IMOBILELOR ADMINISTRATE DE ASSC PLOIESTI  
SERVICII REVIZII TEHNICE, REPARATII SI INTERVENTII PENTRU SISTEMELE DE DETECTIE, ALARMARE SI STINGERE INCENDIU APARTINAND IMOBILELOR ADMINISTRATE DE ASSC PLOIESTI 25.05.22
SERVICII REVIZII TEHNICE, REPARATII SI INTERVENTII PENTRU SISTEMELE DE DETECTIE, ALARMARE SI STINGERE INCENDIU APARTINAND IMOBILELOR ADMINISTRATE DE ASSC PLOIESTI 15.06.22
SERVICII REVIZII TEHNICE, REPARATII SI INTERVENTII PENTRU SISTEMELE DE DETECTIE, ALARMARE SI STINGERE INCENDIU APARTINAND IMOBILELOR ADMINISTRATE DE ASSC PLOIESTI 25.05.22
SERVICII REVIZII TEHNICE, REPARATII SI INTERVENTII PENTRU SISTEMELE DE DETECTIE, ALARMARE SI STINGERE INCENDIU APARTINAND IMOBILELOR ADMINISTRATE DE ASSC PLOIESTI 11.07.22
SERVICII REVIZII TEHNICE, REPARATII SI INTERVENTII PENTRU SISTEMELE DE DETECTIE, ALARMARE SI STINGERE INCENDIU APARTINAND IMOBILELOR ADMINISTRATE DE ASSC PLOIESTI  
SERVICII REVIZII TEHNICE, REPARATII SI INTERVENTII PENTRU SISTEMELE DE DETECTIE, ALARMARE SI STINGERE INCENDIU APARTINAND IMOBILELOR ADMINISTRATE DE ASSC PLOIESTI: LOT 1 - Servicii revizii tehnice, reparatii si interventii la Sistemul automat de stingere a incendiilor cu sprinklere; LOT 2 - Servicii revizii tehnice, reparatii si interventii la Sistemul de stingere cu gaz Inergen; LOT 3 - Servicii revizii tehnice, reparatii si interventii la Sistemul de hidranti (interiori si exteriori) si statii de pompare pentru incendiu; LOT 4 - Servicii revizii tehnice, reparatii si interventii la Sistemul de desfumare; LOT 5 - Servicii revizii tehnice, reparatii si interventii la Sistemul de detectie si alarmare.  
SERVICII DE INTRETINERE PREVENTIVA, REVIZIE GENERALA, REPARATII SI INTERVENTII PENTRU ASCENSOARE SEDIUL ASSC PLOIESTI - IMOBIL PIATA EROILOR, NR. 1A SI PLATFORMA AUTORIDICATOARE DE MARFA CANTINA SOCIALA PLOIESTI - STR. MIHAI BRAVU NR. 231 27.04.20
SERVICII DE MENTENANTA, REPARATII SI INTERVENTII IN CAZ DE AVARII PENTRU INSTALATIILE SISTEMULUI DE INCALZIRE-RACIRE IMOBIL ASSC PLOIESTI SITUAT IN PIATA EROILOR, NR. 1A 22.07.20