Feedback
I.D.: 92840628

SERVICII, REPARATII SI INTRETINERE PC, LAPTOPURI,ECHPAMENTE DE RETEA.-7 LUNI

Data publicarii
31.01.24 Exista 689.454 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
50320000-4
Pretul estimativ:
8.400,00 RON - 8.400,00 RON
 
 
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Operaţiile minime ce trebuie executate în cadrul unei revizii lunare sunt, să asigure: 1. buna funcţionare a echipamentelor de tehnică de calcul cu personal calificat, prin revizii lunare, conform planificării stabilite de beneficiar; 2. intervenţii accidentale şi reparaţii în caz de defect, ca urmare a sesizărilor făcute de beneficiar, în maxim 24 ore de la sesizare, pentru echipamentele indicate; 3. manopera pentru înlocu...
Operaţiile minime ce trebuie executate în cadrul unei revizii lunare sunt, să asigure: 1. buna funcţionare a echipamentelor de tehnică de calcul cu personal calificat, prin revizii lunare, conform planificării stabilite de beneficiar; 2. intervenţii accidentale şi reparaţii în caz de defect, ca urmare a sesizărilor făcute de beneficiar, în maxim 24 ore de la sesizare, pentru echipamentele indicate; 3. manopera pentru înlocuirea pieselor defecte; 4.instalarea/reinstalarea echipamentelor hardware şi programelor informatice; 5.întreţinerea şi configurarea (dacă este cazul) reţelei de calculatoare; 6.verificarea stării tehnice şi a bunei funcţionări a echipamentelor de tehnică de calcul; 7.curăţarea elementelor ce compun un echipament; 8.diagnoza gradului de uzură a componentelor şi stabilirea necesităţilor de înlocuire ; 9. service hardware în atelier specializat propriu pentru echipamente; 10. transportul echipamentelor la/de la sediul beneficiarului; În cazul necesităţii înlocuirii de componente se întocmeşte de către prestator un Raport de reparaţii care se supune spre aprobare beneficiarului, cuprinzând: devizul de reparaţii, procesul verbal de predare-preluare echipamente şi termenul de reparare, recepţia echipamentelor, certificate de garanţie. Datorita constrangerilor bugetare serviciile se achizitioneaza pentru perioada ianuarie -iulie 2024, urmand sa se achizitioneze ulterior si pentru lunile august decembrie 2024, in functie de resuersele bugetare disponibile.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu