Feedback
I.D.: 39829860

servicii reparatii si intretinere a incalzirii centrale

Data publicarii
06.06.18 Exista 145.006 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
50720000-8
Pretul estimativ:
13.200,00 RON - 13.200,00 RON
 
 
Locul realizarii:
Hunedoara
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Incheierea unui contract de servicii de intretinere a doua centrale termice de 200 KW si doua de 100 KW), montate la blocurilor sociale din Deva, str. N.Grigorescu , nr.10A, Bl.1 si nr.10B, bl.2, jud. Hunedoara. Prestarea serviciilor ce fac obiectul contractului trebuie sa asigure: revizia generala tehnica anuala care se va efectua in luna octombrie, anterior pornirii centralelor pentru perioada de iarna; Inspectii/ verific...
Incheierea unui contract de servicii de intretinere a doua centrale termice de 200 KW si doua de 100 KW), montate la blocurilor sociale din Deva, str. N.Grigorescu , nr.10A, Bl.1 si nr.10B, bl.2, jud. Hunedoara. Prestarea serviciilor ce fac obiectul contractului trebuie sa asigure: revizia generala tehnica anuala care se va efectua in luna octombrie, anterior pornirii centralelor pentru perioada de iarna; Inspectii/ verificari saptamanale si ori de cate ori este nevoie astfel cum sunt detaliate in caietul de sarcini nr. 11045/25.05.2018 atasat prezentului anunt. Serviciile de intretinere/ supraveghere/ verificare a centralalelor termice vor avea caracter permanent. Solicitarile vor fi facute de catre achizitor telefonic sau pe e-mail. Timpul de interventie: in caz de avarie – o ora; pentru remedieri ce nu constituie urgenta – 24 ore. In timpul exploatării prestatorul va identifica toate riscurile şi se vor lua toate măsurile pentru diminuarea sau evitarea pericolelor si a consecintelor negative. Prestatorul se obliga sa depuna un deviz oferta la autoritatea contractanta inainte de a efectua (atunci cand se impun) micile reparatii ce au fost identificate in urma verificarilor, precum si situatii de lucrari dupa efectuarea lucrarii si inainte de intocmirea facturii fiscale. Cerintele tehnice in mod detaliat sunt prezentate in caietul de sarcini nr. 11045/25.05.2018, atasat prezentei notificari de achizitie si va face parte integranta din contract.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu