Feedback
I.D.: 52688737

Servicii Regista - Registratura electronică, Managementul documentelor si Portal e-Guvernare

Data publicarii
14.12.20 Exista 105.091 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
48445000-9 48900000-7
Pretul estimativ:
8.000,00 RON - 8.000,00 RON
 
 
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Regista - Registratura electronică, Managementul documentelor:Registratură electronică-Înreg docum în Registratura Generală sau în unul dintre reg secundare asigură gestionarea, clasificarea şi distribuirea:*Registratură generală şi registre secundare *Căutări, filtrări şi sortări *Docum. în lucru şi cu termen depăşit *Nomenclatorul Arhivistic *Nomenclatoare de emitenţi şi destinatari *Metadate *Printarea şi exportarea docu...
Regista - Registratura electronică, Managementul documentelor:Registratură electronică-Înreg docum în Registratura Generală sau în unul dintre reg secundare asigură gestionarea, clasificarea şi distribuirea:*Registratură generală şi registre secundare *Căutări, filtrări şi sortări *Docum. în lucru şi cu termen depăşit *Nomenclatorul Arhivistic *Nomenclatoare de emitenţi şi destinatari *Metadate *Printarea şi exportarea docum *Fişiere electronice *Jurnal de schimbări *Acces securizat şi controlabil/Managementul docum.- Gestionarea fluxului de lucru între compartimente, transmiterea de docum, stabilirea de niveluri diferite de acces şi verif.stadiului de rezolvare a sarcinilor *Organigrama organizaţiei *Gestionarea departamentelor *Selecţia utilizatorilor *Traseul docum *Fluxurile docum *Starea per departament Formulare electronice -Cetăţenii pot trimite online către primărie cereri necesare pentru eliberarea de certificate fiscale, adeverinţe rol, autorizaţii, dar şi alte docum. Procesul respectă toate reglementările din OUG 38/2020. Completarea şi trimiterea se poate face de pe orice dispozitiv. Verificare solicitări - Solicitantul poate verifica online starea docum depuse. Sesizări Online - Cetăţenii pot raporta online, de pe orice dispozitiv, diferite aspecte identificate pe raza localităţii. Sesizările sunt trimise către funcţionarii primăriei, urmând a fi soluţionate în cel mai scurt timp. Plăţi Online - Integrarea instituţiilor publice cu Ghiseul.ro pentru plata online..
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu